۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۵۰۹۲۲۰
با سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی؛

اختتامیه نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون های اسلامی برگزار شد

اختتامیه نهمین دوره مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی و رییس سازمان صداوسیما برگزار شد.
نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلوزیون های اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیین اختتامیه نهمین دوره مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی پیش از غروب امروز با حضور شخصیت های برجسته کشوری و چهره های رسانه ای بین المللی در تالار صبای مرکز صداوسیمای خراسان رضوی برگزار شد.

در این همایش که با حضور بیش از 200 رسانه برتر داخلی و خارجی طی مدت سه روز و در جوار بارگاه منور رضوی برگزار شد، جدیدترین و برترین تولیدات رادیویی و تلویزیونی با محوریت موضوعی مقاومت و وحدت اسلامی ارائه شد و شخصیت های کشوری و لشکری به ایراد سخنرانی در جمع میهمانان خارجی این اجلاس پرداختند.

در مراسم اختتامیه نهمین دوره از مجمع عمومی رادیو و تلویزیون های اسلامی، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، دکتر عبدالعلی علی عسگری، رییس سازمان صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام علی کریمیان، دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی و شخصیت های کشوری و استانی متعددی حضور به هم رساندند.

گفتنی است، تجلیل از خانواده شهدای رسانه، تجلیل از خبرنگاران ایثارگر جبهه مقاومت، معرفی برترین آثار هفتمین جشنواره فیلم اتحاد و تقدیر از مقام شامخ شهید محسن خزاعی، خبرنگار شهید واحد مرکزی خبر از بخش های مختلف آیین اختتامیه این اجلاس بود و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دکتر علی عسگری نیز سخنرانان ویژه این مراسم بودند./202/820/ب1

ارسال نظرات