۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۰۷۳۰۰
آیت الله صفایی بوشهری:

جهان اسلام با فتنه استکبار و کشورهای مدعی حکومت اسلامی مواجه است

آیت الله صفایی بوشهری گفت: جهان اسلام در شرایط کنونی با دو فتنه بزرگ جهان استکبار و کسانی که ادعای حکومت در کشورهای اسلامی را دارند همچون آل سعود و آل خلیفه مواجه است.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرگار خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه های نماز جمعه روز جهانی قدس را روز فریاد مسلمانان و آزادی خواهان جهان علیه استکبار عنوان کرد و با گرامیداشت این روز گفت: روز قدس روز مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز قدس را اوج استقامت، مقاومت، بیداری و ولایتمداری و مبارزه با استکبار دانست و اظهار داشت: جهان اسلام در شرایط کنونی با دو فتنه بزرگ یعنی فتنه جهان استکبار به ویژه رژیم صهیونیستی و فتنه کسانی که ادعای حکومت در کشورهای اسلامی را دارند همچون آل سعود و آل خلیفه که تمامی برنامه های استعمار را در پیش گرفته اند مواجه است.

امام جمعه بوشهر راه مبارزه با جهان استکبار را مبارزه در تمامی عرصه ها عنوان کرد و ابراز داشت: جنبش فتح با مذاکره و کنار هم نشستن خواست کار را پیش ببرد که نتیجه ای نداد؛ در حال حاضر پروژه های استکبار در ایران همچون ایجاد عملیات های ترورستی و اعزام گروه های تکفیری به رهبری آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی به دست اموال مزدور خود در منقطه انجام می شود.

وی با تقدیر از پاسخ کوبنده سپاه به تروریست های تکفیری، تشدید تحریم ها علیه ایران را محکوم کرد و گفت: این خوی آمریکا است و هر کشوری که مقابل آن کوتاه بیاید فشار بیشتری بر او وارد می کند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: تحریم ها برای کشور یک فرصت است که ایران در بسیاری از موارد به خودکفایی برسد و به مرجعیت در عرصه تولید تبدیل شود.

امام جمعه بوشهر کشته شدن صیاد بوشهری به دست گارد عربستان در سواحل خلیج فارس را محکوم کرد و گفت: این صیادان افراد مستضعفی بودند که برای ماهیگیری رفته بودند، از مسؤولان به ویژه وزارت امور خارجه خواستاریم این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند؛ بارها صیادان سعودی وارد آبهای کشور شده اند اما مسؤولان با آنها برخورد بسیار خوبی داشتند و این نشان از روحیه مردم استان بوشهر است.

نماینده ولی فقیه در استان به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اساتید دانشگاه اشاره کرد و افزود: اساتید باید احساس مسؤولیت کنند و به هویت دینی و ملی خود وفادار و نگاه آنها به خارج از مرزهای کشور نباشد و عزم و نیتی قاطع و انقلابی داشته باشند.

وی ادامه داد: دانشگاه نقش مهمی در نظام و انقلاب ایفا کرد و اساتید آن نیز نقش اساسی در این عرصه داشتند./۲۰۱/۸۳۳/ب۱

ارسال نظرات