۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۰۶۱۷۰
آیت‌الله صدیقی:

هدف از انکار غدیر خشنود ساختن لیبرال غربی است

امام جمعه موقت تهران گفت: سخنان باطلی که بر خلاف حکم غدیر بیان شد در راستای خشنود کردن لیبرال غربی بود.
آیت الله صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران شب گذشته در مسجد شهید بهشتی تهران، گفت: دعا و مناجات قرآن صاعد است.

وی افزود: کلمات دعا الهام الهی است و قرائت آن ثوابی همانند قرآن دارد، همانگونه که قرآن کریم کتاب هدایت است و عمل به دستورات آن تضمین کننده سعادت بشری به شمار می‌رود دعا نیز دارای چنین جایگاهی است.

آیت‌الله صدیقی خواندن دعا را افضل از تلاوت قرآن دانست و بیان داشت: دل انسان با دعا به خدا وصل می‌شود، دعاشناسی در اصل دواشناسی و راه شناسی است؛ انسان دعا کننده با انسی که با خداوند دارد به آرامش می‌رسد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دعا عروج و معراج است، گفت: دعا رفع کننده اضطرار مضطر است، دعا قابل آموزش نیست؛ انسان بی دین نیز در هنگام سختی روبه سوی خدا کرده و دست به دعا بلند می‌کند چرا که تنها امیدش خداوند است.

وی ادامه داد: خداوند انسان را به بلا مبتلا می‌کند تا او به وسیله دعا او را بخواند، خداوند صدای ناله بنده را که به درگاهش پناهنده شده‌ است را بسیار دوست دارد.

آیت‌الله صدیقی با تأکید بر اینکه خداوند مالک و انسان مملوک است، عنوان داشت: انسان مالک خودش نیست و خداوند مالک اوست، بنابراین تنها او اجازه سلطنت بر ملک خودش را دارد و انسان حق حکومت بر املاک خداوند را ندارد مگر با اذن و فرمان الهی باشد پس حکومت و حاکمیت از آن مالک است.

وی با بیان اینکه خدا دین خود را یاری می‌کند، تصریح کرد: رئیس جمهوری که ترسو باشد به درد اسلام نمی‌خورد بلکه به درد در جهنم می‌خورد؛ رییس جمهور باید کسی باشد که مانند امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای صیانت از اسلام محکم در برابر باطل بایستد، خداوند حضرت داوود را به سبب ایستادگی در برابر دشمن یاری و پیروز کرد.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به اینکه خداوند تعیین کننده حاکم است، گفت: کسانی که رأی می‌دهند فردای قیامت نسبت به رأی‌شان باید پاسخگو باشند و به خداوند بگویند که با رأی‌شان چه کسی را بر مردم مسلط ساختند، امامت و رهبری عهدالناس نیست بلکه عهدالله است، به همین دلیل خداوند به ظالم اجازه حکومت نمی‌دهد، اگر مردم امام علی(ع) را 25 سال خانه نشین کردند در اصل به خود ظلم روا داشتند چرا که خداوند ایشان را به عنوان حاکم تعیین کرده بودند.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه کلید همه پیروزی‌ها در صدر اسلام به دست امام علی(ع) بود، اظهار داشت: کسانی که اخیرا سخنان باطلی را بیان کرده‌اند ناشی از اعتقادشان نیست بلکه برای آن که بتوانند دل لیبرال غرب را به دست بیاوردند برخلاف غدیر که حق است سخن گفته‌اند./813/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات