۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۰۴۶۵۴
مسؤول امور روحانیون سپاه قرچک:

پیروزی غزوه بدر اعظم فتوحات اسلام بود

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵ خرداد با بیان اینکه روز هفدهم ماه مبارک رمضان، روز پیروزی پیامبر در جنگ بدر است، گفت: پیروزی بدر اعظم فتوحات اسلام بود.
حجت الاسلام حسین عبدالله پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد قرچک ظهر امروز در حسینیه شهدای این شهرستان با بیان اینکه روز هفدهم ماه مبارک رمضان، روز شکل گیری جنگ بدر و درگیری پیامبر با مشرکین است، گفت: سرانجام این جنگ با ظفر پیامبر به اتمام رسید.

وی با اظهار اینکه پیروزی بدر اعظم فتوحات اسلام بود، خاطرنشان کرد: در شب بدر حضرات جبرائیل، میکائیل و اسرافیل با هزار فرشته جهت مدد در جنگ بدر فرود آمدند.

کارشناس دینی با بیان اینکه در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نیست، ادامه داد: اعمال در این ماه بهتر است از عمل در هزار ماه دیگر.

وی اضافه کرد: شب قدر شبی است که تقدیر تمام امور سال بندگان در آن معین شده، ملائکه و روح که اعظم ملائکه است به زمین فرود می آیند و به خدمت حضرت ولی عصر(ج) مشرف می شوند و آنچه را که برای هر کس مقدر شده است بر آن حضرت عرضه می کنند.

مسؤول امور روحانیون سپاه قرچک با یادآووری اینکه طبق روایات شب قدر بین شب بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان است، تأکید کرد: خواندن سوره های عنکبوت، دخان، حم، هزار مرتبه سوره قدر و خواندن دعای جوشن کبیر و دعای سلامتی امام زمان(عج) در تمام اوقات، زیارت امام حسین(ع)، انجام غسل، دو رکعت نماز گزاردن، قرآن بر سر نهادن، احیا و شب زنده داری، تلاوت قرآن، اقامه 100 رکعت نماز، صدقه و انفاق، تفکر و کسب علم و تلاش و کوشش در عبادت از جمله اعمال وارده در شبهای قدر است.

وی در پایان تصریح کرد: شب اول قدر شب بررسی پرونده، شب دوم قدر شب بازنگری پرونده و شب سوم شب امضای پرونده مؤمنان است./203/804/ب1

ارسال نظرات