۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۵۰۳۳۲۳
حجت الاسلام نوروزی:

همه باید با فساد و رشوه‌خواری مبارزه کنیم

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی می‌داند که با سرنیزه نمی‌تواند با انقلاب ما بجنگد از این رو می‌کوشد ما را از داخل تهی کند بنابراین همه باید با فساد و رشوه‌خواری مبارزه کنیم.
نوروزی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن نوروزی شب گذشته در مراسم بزرگداشت رحلت امام و قیام 15خرداد در جمع مردم نسیم‌شهر اظهار داشت: حکومت‌های قدیم دارای خصیصه‌هایی بودند که از جمله آن‌ها ظلم به مردم و خودکامگی، استبداد، بهره‌کشی از مردم و کارکشی از محرومان بود.

وی گفت: یادمان نمی‌رود که در دوران پهلوی، صفویان و قاجارها و کسانی که در این کشور حکومت می‌کردند، در حوزه حکومتی خود هر کدام بخشی از ایران را به تاراج دشمن دادند و وابستگی خودشان را به دشمن حفظ کردند و به ملت ظلم و ستم روا داشتند.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس تصریح کرد: اگر پیش از انقلاب را ملاحظه کنید در ایران 80 هزار مستشار خارجی حکومت می‌کرد و مهندس در ایران پیدا نمی‌شد و اگر تعداد اندکی هم پیدا می‌شدند باید زیردست مهندسان خارجی کار می‌کردند و بی‌سوادی و جهل در کشور ما حاکم بود و اثری از انتخابات، آزادی عمل، آزادی بیان و آزادی سیاسی که امروز در کشور وجود دارد در آن یافت نمی‌شُد.

حجت‌الاسلام نوروزی در ادامه با اشاره به رشادت‌های مردم ورامین در سال 42 خاطرنشان کرد: شاه ایران ذلیل آمریکا، انگلیس و اسرائیل بود و ارتش ایران ژاندارم آمریکا در خلیج فارس بود و این وضعیتی بود که در کشور حاکم کرده بودند و ملت بزرگ ایران به ویژه مردم ورامین در سال 42 قیام کردند و کفن‌پوشان بر علیه فساد، تباهی و انحراف و اشقاق راه به سمت تهران گرفتند که به عنوان اعتراض در بین راه به گلوله بسته و شهید شدند.

وی اظهار داشت: در آن زمان سیاست انگلستان در ایران، سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن بود که با اختلاف‌افکنی میان اقوام مختلف، سعی کردند وحدت میان ملت ایران را از بین ببرند که امام با ایجاد اتحاد در بین مردم، وحدت را کثرت بخشید و بدون وابستگی به خارج و بدون اتکا به سلاح گرم و سرد و تنها با اتکا به دین خدا و قرآن به میدان آمد که سبب پیروزی انقلاب شد.  

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس با تشریح اهداف امام خمینی(ره) در به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی افزود: هدف امام این نبود که چراغ مسجد روشن شود و فقط اجازه بدهند روز عاشورا سینه‌زنی انجام شود، امام هدفش مبارزه با استکبار، استبداد شاهنشاهی و مبارزه با صهیونیسم جهانی بود.

حجت‌الاسلام نوروزی در ادامه خطاب به مردم گفت: استکبار جهانی می‌داند که با سرنیزه نمی‌تواند با انقلاب ما بجنگد از این رو می‌کوشد ما را از داخل تهی کند، بنابراین همه باید با فساد و رشوه‌خواری مبارزه کنیم، نمی‌شود که پهلوی که فساد کرد نابود شود و ما فساد کنیم و مردم به ما دسته گل بدهند.

وی در پایان با اشاره به تحولات اخیر شوراها بیان کرد: بعضی‌ها هنوز با توجه به اینکه دور جدید فعالیت شوراها آغاز نشده، زمین‌های کابوئی را وجب می‌کنند و این‌ها انقلابی‌گری نیست بلکه طغیان است و خبر دارم بعضی‌ها شهرداری را به عنوان ملک پدری خود، ملوک‌الطوایفی تقسیم می‌کنند، اگر این طغیان وفا می‌کرد بر پهلوی وفا می‌کرد، به فکر مردم و مستضعفان باشید، شاگرد امام باشید، نمی‌شود با تخلف و تقلب کار کرد، امروز یا فردا پرده‌ها کنار می‌رود و حقایق آشکار می‌شود./۸۱۳/د۱۰۲/ج۱

ارسال نظرات