۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۷
کد خبر: ۵۰۲۶۱۶

برگزاري نشست هم‌انديشي با موضوع مسجد محوري در قم

نشست هم‌انديشي با موضوع مسجد محوري با حضور جمعي از مسؤولان و اعضای فعال مساجد استان برگزار شد.
شهرداری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نشست هم‌انديشي با موضوع مسجد محوري با حضور جمعي از مسؤولان و اعضای فعال مساجد استان برگزار شد.

مجيد رفيعي در اين نشست لازمه انجام كارها با دوري كردن از كسب عنوان و باهدف خدمت به اسلام دانست و براي رسيدن به اهداف مقدس در جامعه اسلامي دوري از حب دنيا، وحدت و رفع اختلافات را مورد تأكيد قرار داد.

مديرعامل سازمان فرهنگي هنري شهرداري قم گفت: يافتن حلقه‌ مفقوده‌اي كه مانع جذب جوانان و نوجوانان به سمت‌ و سوي مساجد مي‌شود ضروري است.

وي با قدرداني از فعاليت‌هاي بدون چشم‌داشت مديران كانون‌هاي مساجد افزود: براي كسب موفقيت، وجود انگيزه، همت و ايمان بسيار با اهميت‌تر از امكانات، ابزار و نيرو است.

عضو شوراي اسلامي شهر قم نيز در اين نشست گفت: با تعامل شهرداري و مساجد، فضاي خوبي براي جذب جوانان و نوجوانان در اين اماكن مقدس ايجاد شده و موجب تقويت ارتباط نسل جوان با مساجد مي‌شود.

مصطفي ملايي با تشريح فضاي جديد حاكم بر جامعه و پيچيدگي‌هايي كه به واسطه فضاي مجازي و جنگ نرم دشمن در ايران اسلامي ايجاد شده است گفت: برنامه‌هاي فرهنگي بايستي متناسب با وضعيت موجود باشد.

وي مساجد را به‌عنوان منبع و مرجع آرامش و مايه كاهش استرس‌ها دانست و اهميت توجه به جوانان و نوجوانان در خصوص فعاليت آن‌ها در اين كانون‌ها را مورد تأكيد قرارداد./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات