۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۵۰۱۰۴۰
رییس سازمان مدارس غیر دولتی:

فعالیت های انجام شده در آموزش و پرورش آرامش بخش است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: فعالیت های بسیار زیاد و مثبتی در این وزارتخانه انجام گرفته است که تشریح آن ها در جامعه، سبب ایجاد آرامش در مردم می شود.
مرضیه گرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرضیه گرد در نخستین جلسه ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با بیان این که متأسفانه یکی از ضعف های ما در ارائه گزارش اقداماتی است که انجام داده ایم، گفت: نقش این ستاد در آرامش دادن به مردم بسیار مؤثر است.

رییس سازمان مدارس غیر دولتی اظهار داشت: ما متأسف می شویم که حتی برخی شخصیت های حقوقی که جاگاه مهمی در جامعه دارند در مصاحبه های خود اعلام می کنند که فعالیت های قرآنی از مدارس حذف شده است.

وی ادامه داد: افرادی که چنین سخنانی درباره مدارس و مهدکودک ها اظهار می کنند، اطلاعات درستی در این زمینه ندارند؛ حالا هم که انتخابات تمام شده ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده این شائبه را ایجاد نمی کند که این تعریف ها به خاطر انتخابات است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: وقتی که نکات و اقدامات مثبت از سوی این ستاد تشریح می شود، استان های دیگر نیز به سمت اجرایی کردن این طرح ها در مراکز خود می روند.

رییس سازمان مدارس غیر دولتی تصریح کرد: با توجه به رویکرد وزارتخانه آموزش و پرورش و تفویض اختیارات به استان ها، این مباحث هر چه بیشتر گفته شود، مراکز استان ها به این موضوع حساس تر خواهند شد.

وی افزود: کار اصلی این ستاد سیاست گذاری و توسعه برنامه است که بسیار موفقیت آمیز عمل کرده است و نکته جالب اینجاست که این موفقیت با وجود افراد اندک در این مرکز انجام گرفته است.

گرد در پایان تأکید کرد: باید برای مسؤولان و شخصیت های حقوقی که شناخت درستی از برنامه های آموزش و پرورش ندارند و از اقدامات انجام شده در این وزارتخانه انتقاد می کنند، گزارشی از اقدامات انجام شده و نتیجه و آثار آن ارسال شود./840/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات