۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۴۹۹۸۰۰
آیت الله ممدوحی:

مردم منتظر عمل کردن مسؤولان به وعده‌های خود هستند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از شرکت عظیم مردم در انتخابات تجلیل کرد و از مسؤولان خواست به وعده‌های که مردم دادن جامعه عمل بپوشانند.
ممدوحی

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت را حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب دانست و این حضور پرشور را بی نظیر توصیف کرد.

وی افزود: در دنیا هیچ جایی وجود ندارد که بیش از 70 درصد مردم در انتخابات شرکت کنند، هرکس در انقلاب رشد داشته و همه مردم متعهد در انتخابات شرکت کردند و بزرگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زدند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که شرکت عظیم مردم در انتخابات وظیفه مسؤولان را سنگین می کند، اظهار داشت: مسؤولان قول های بسیاری دادند و مردم هم اکنون منتظر عمل کردن به وعده ها هستند و آن ها باید این قول ها را عملی کنند.

وی ادامه داد: همه مردم منتظر هستند که ببیند قول ها عملی می شود یا خیر؛ اختلافات و مسائل انتخاباتی باید کنار گذاشته شود و اصلا وجود نداشته باشد و الا ملت به دو دسته تقسیم می شوند و سبب خوشحالی دشمنان مستکبر و صهیونیست ها خواهند شد.

آیت الله ممدوحی با بیان این که همه باید دولت منتخب را یاری کنند، ابراز داشت: همه باید متحد باشند و برای پیشرفت کشور تلاش کنند نه این که درگیری ها گروهی و جناحی به وجود بیاورند و کارها بر زمین بماند./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات