۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۴۹۸۹۶۰
آیت الله ممدوحی:

بی تفاوتی نسبت به انتخابات دشمنان را گستاخ تر می کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بی تفاوتی نسبت به انتخابات را حرام دانست و گفت: این بی تفاوتی دشمنان را جری و گستاخ می کند و آنان را برای اجرای توطئه ها به طمع می اندازد.
آیت الله حسن ممدوحی

آیت الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،  با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره حضور حداکثری مردم در انتخابات، حضور پرشور پای صندوق های رأی را بسیار مهم ارزیابی کرد و این مسأله را سرنوشت ساز دانست.

وی افزود: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات دلیل بر شعور عمومی و سیاسی مردم است، مردم با این کار مهم به دنیا معرفی می‌شوند که اثبات می کنند دارای شعور سیاسی هستند و نسبت به مسائل آگاهی دارند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که مردم با حضور خود در انتخابات دشمن را متوقف می‌کنند، اظهار داشت: اگر دشمنان بدانند که مردم در صحنه بوده و پشتیبان انقلاب هستند عقب نشینی خواهند کرد.

وی ادامه داد: حضور مردم توطئه‌های شوم دشمن  را نقش بر آب می‌کند، حضور حداکثری مردم سبب می شود که فرد منتخب بداند که مسؤولیت بسیاری درباره این مردم دارد که باید به آن ها عمل کند، حضور پرشور در صحنه فواید بسیار مهمی دارد که منفعت آن برای مردم و کشور است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بی تفاوتی نسبت به انتخابات را حرام دانست و  با اشاره به تبعات این مسأله برای مردم و کشور، ابراز داشت: این بی تفاوتی دشمنان را جری و گستاخ می کند و آنان را برای اجرای توطئه ها به طمع می اندازد.

وی عنوان کرد: اگر دشمنان سیل جمعیت را در روز انتخابات مشاهده کنند و بدانند که مردم ایران پای انقلاب و آرمان های امام و رهبری ایستاده اند از کارهای کینه ورزانه خود عقب نشینی می کنند، بنابراین حضور مردم سبب از بین فتن توطئه ها علیه کشور است./1323/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات