۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۴۹۷۵۲۳

اعلام حمایت آیت الله موسوی اصفهانی از حجت الاسلام رییسی

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: سعی ما باید این باشد که فردی اصلح انتخاب شود و به نظر من حجت الاسلام والمسلمین رییسی که از سوی جامعه مدرسین تأیید شده گزینه خوبی برای ریاست جمهوری است.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه همدان شب گذشته در مراسم جشن نیمه شعبان مسجد آیت الله آخوند(ره)، گفت: مسأله انتخابات و بصیرت افزایی برای عموم مردم دارای اهمیت فراوانی است و به ویژه این یک هفته برای ایران اسلامی بسیار سرنوشت ساز است.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد ضعیف دولت کنونی، گفت: دولت فعلی با اندیشه وابسته غرب، جمهوری اسلامی ایران را تا نزدیک کاخ سفید و مرکز کفر جهانی برده و ضررهای فراوانی در این چهار سال به انقلاب اسلامی وارد کرده است.

وی با بیان اینکه این دولت کارآمدی انقلابی نداشته، اظهار داشت: دولت کنونی در چهار سال اول نتوانست جهادی و انقلابی عمل کند و ترس ما این است که اگر چهار سال دیگر سرکار باشد جبرانش برای نظام سخت شود.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به عواقب بد حجابی در جامعه، تصریح کرد: کشور ما چقدر از بد حجابی رنج می برد حال عده با شعار آزادی می خواهند این مساله را بصورت علنی در جامعه نهادینه کنند.

وی در ادامه افزود: از آنهایی که شعار آزادی می دهند سؤال می کنم مگر تاکنون در جمهوری اسلامی دیکتاتوری بوده و فردی دیکتاتور بر مردم حکومت می کرده که می گویید ما آزادی می آوریم.

وی  ادامه داد: آیا رهبر کبیر انقلاب دیکتاری آورده یا نظرات رهبر معظم انقلاب دیکتاتوری است و نظر دین مبین اسلام در مورد حجاب بین زن و مرد دیکتاتوری است.

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: آیا آنهایی که دغدغه دین را دارند از جمله علما و روحانیت که همیشه پای اسلام و مذهب شیعه ایستاده اند می خواهند در پیاده روها دیوار بکشند، این حرف درست و مقبولی است یا از بی تقوایی عده ای نشأت می گیرد.

وی در پایان با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی در جامعه، تأکید کرد: سعی ما باید این باشد که فردی اصلح انتخاب شود و هر کاری که در این راه انجام دهیم نزد خداوند متعال مقبول است و به نظر من حجت الاسلام والمسلمین رییسی که از سوی جامعه مدرسین حوزه های علمیه تأیید شده است گزینه خوبی برای ریاست جمهوری است./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات