۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۴۹۵۸۷۷
آیت الله موسوی جزایری:

حضور پرشور در انتخابات بر قدرت جهانی ایران می افزاید

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به ضرورت جدی گرفتن مسأله انتخابات، گفت: مردم قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و حضور پرشور آنها در انتخابات بر قدرت نظام اسلامی در عرصه جهانی می افزاید.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و همچنین با اشاره به در پیش بودن روز جوان ابراز داشت: حضرت علی اکبر(ع) به جوانانمان درس دینداری و استفاده مناسب از دوران جوانی برای کسب معنویت را یاد داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه رسول خدا(ص) در وصیت به ابوذر مغتنم شمردن فرصت جوانی را خواستار شد، افزود: فرصت جوانی باید در رشد تربیت شخصیت معنوی، عرفانی، الهی وکسب مقامات علمی، اخلاقی و اشتغال صحیح صرف شود حال آن که در زمان طاغوت برنامه ریزی ها علیه اسلام بود و با قرار دادن همه امکانات در اختیار جوانان، آنها را به انحراف و فساد می کشاندند.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: در اوج اقتدار رژیم شاهنشاهی و فرهنگ مبتذل غرب، جوانان صالح انقلابی مقلِد امام خمینی(ره) همچون آتشفشان مهیبی سر به آسمان کشیدند و تاج و تخت شاه و فرهنگ غرب را نابود و اساس مقدس نظام اسلامی را بنیان کردند.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه در اوج رواج فرهنگ مبتذل غرب و اقتدار رژیم پهلوی، نسل جوان انقلابی ظهور کرد، عنوان داشت: در برابر قدرت جوانانی که خود را تربیت و از هوای نفس دوری و به خداوند روی آوردند، شاه و اربابانش عاجز شدند و در نهایت انقلاب اسلامی برگرفته شده از تعالیم محمدی و علوی پیروز شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی شرق و غرب در برابر قدرت جوان مؤمن ایرانی شکست خوردند، خاطرنشان کرد: دشمنان بیکار ننشسته و برای جوانان ما نقشه ها و توطئه هایی و شبهه هایی را پی ریزی می کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها درباره انتخابات گفت: عرض ما از این تریبون مقدس در زمینه انتخابات، جدی گرفتن مسأله انتخابات و مشاهده حضور فعال پای صندوق های رأی است.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات قدرت جمهوری اسلامی را بیشتر خواهد کرد، گفت: مردم قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و حضور پرشور بر چنین قدرتی در عرصه جهانی می افزاید.

وی در رابطه با بحث انتخاب نامزد اصلح ابراز داشت: مردم در این زمینه مطالعه و بررسی هایی کرده و از آگاهان نیز پرس و جو کنند تا خیر و صلاح مملکت از این طریق به اذن الهی مقرر شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین جان باختن تعدادی از معدن کاران در استان گلستان را تسلیت گفت./۲۰۱/۹۴۵۶/ب۱

ارسال نظرات