۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۴۹۵۷۶۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ایجاد تنش و توهین در مناظرات خلاف منطق و اخلاق است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت برگزاری مناظره ها به روش اسلامی و به دور از روش غربی ها، گفت: ایجاد تنش و توهین در مناظرات خلاف منطق و اخلاق است.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پخش مناظره های تلویزیونی، بیان داشت: مناظره ها فرصتی برای آگاهی بخشی مردم و روشنگری است.

وی با اشاره به اینکه مردم منتظر هستند که ببینند در جریان مناظرات چه اتفاقی می افتد، افزود: پخش مناظره های زنده تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری یکی از راه هایی است که فرصتی برای مردم فراهم می کند تا بتوانند در انتخاب اصلح تصمیم گیری کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: منازه ای خوب و قابل تأیید است که در آن اعلام برنامه ها و ارائه راه حل مشکلات از سوی کاندیداها مطرح شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مناظره قابل قبول باید به دور از تهمت و تخریب باشد، تصریح کرد: مناظره ای اثرگذار است که در آن برنامه ها، صداقت و درستی عمل کاندیداها برای مردم روشن شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر اینکه برنامه های اجرا شده در قالب مناظره ها باید کارشناسی شده باشند، اظهار داشت: فضای مناظره باید برای نقد عملکردها باشد.

وی با تأکید بر اینکه کاندیداها در مناظره ها باید اسوه و الگو باشند، ادامه داد: برنامه های مناظره نباید به میدانی برای جوسازی بیهوده، تنش و توهین تبدیل شود که خلاف منطق و  اخلاق بوده و مورد پسند نیست.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه کاندیداها در مناظره ها باید روش اسلامی را در پیش بگیرند، افزود: داشتن تقوای سیاسی، صداقت و درستی در عمل و گفتار در این راستا باید مورد توجه کاندیداها قرار گیرد.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: این حضور مردم نصرت الهی را در پی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به توطئه های آمریکا، انگلیس، اروپا و کشورهای مرتجع عربی علیه ایران، خاطرنشان کرد: با وجود این توطئه ها ایران امن ترین کشور دنیا است و این به دلیل داشتن نصرت الهی است.

وی بیان داشت: نصرت الهی به خاطر تبعیت از ولی فقیه، حضور همیشه در صحنه مردم هوشیار در سایه وحدت، انسجام و همبستگی عمومی است.

برگزاری انتخابات مایه عزت ایران اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی انتخابات را مایه عزت ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: برگزاری انتخابات باید با بصیرت و هوشیاری و در سایه صداقت در سخن و عمل صورت گیرد که موجب یأس و نا امیدی دشمنان است./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات