۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۴۹۳۹۰۰
طی اطلاعیه ای اعلام شد؛

سفرهای حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ارتباطی با افراد و جریان های سیاسی خاص ندارد

روابط عمومی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رییسی با صدور اطلاعیه ای ضمن تشکر از استقبال گرم و باشکوه مردم استان های خراسان جنوبی و یزد، اعلام کرد: سفرهای استانی ارتباطی با افراد و جریان های خاص ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین رییسی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، روابط عمومی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رییسی با صدور اطلاعیه ای ضمن تشکر از استقبال گرم و با شکوه مردم استان های خراسان جنوبی و یزد، اعلام کرد: آقای رییسی پس از حضور و سخنرانی در جمع مردم بیرجند با خودروی شخصی از مسیر طبس به شهر یزد وارد شدند و در این سفر هیچ فرد یا شخصیت خاصی وی را همراهی نکرده است.

این اطلاعیه با تقبیح شایعه سازی های سخیف برخی رسانه ها و کانال های معلوم الحال افزوده است: سفرهای حجت الاسلام والمسلمین رییسی به مناطق مختلف کشور با دعوت اقشار مختلف مردم و علما صورت می گیرد و ارتباطی با افراد و جریان های سیاسی خاص ندارد.

چهره های مختلف سیاسی نیز در این سفرها ممکن است به اختیار خود در مراسمات سخنرانی رییسی حضور یابند که این امر  لزوما به معنای تطابق دیدگاه آنان نیست.

گفتنی است، برخی رسانه های خاص که از استقبال کم نظیر مردم در نخستین سفر استانی حجت الاسلام والمسلمین رییسی شوکه شده اند، با انتشار شایعات و منتسب کردن برخی چهره های خاص به این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، درصدد حاشیه تراشی برآمده اند./880/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات