۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۴۹۲۰۴۱
بروجردی:

قدرت جمهوری اسلامی ایران جرأت تعرض را به دشمن نمی دهد

رییس کمیسیون امنیت ملی با تأکید بر این که باید در همه عرصه ها همانند عرصه نظامی باید شعار ما می توانیم را عملی کنیم، گفت: جمهوری اسلامی از کشورهای قدرتمند است و به همین دلیل دشمن نمی تواند تعرضی داشته باشد.
بروجردی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در دیدار حضرت آیت الله سبحانی امنیت جمهوری اسلامی ایران را بی نظیر توصیف کرد و گفت: با وجود این که برخی کشورهای همسایه و منطقه دچار بحران هایی هستند اما شاهد امنیت خوبی در ایران هستیم که از نعمت های بزرگ الهی است.

وی با اشاره به برتری و پیروزی جبهه مقاومت در مواجهه با تروریست های تکفیری افزود: خوشبختانه مرزهای جمهوری اسلامی ایران با توجه به تأکیدات رهبری از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان و تروریست ها جرأت تعرض به آن را ندارند.

رییس کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: دشمن درصدد بود که با پیروزی در سوریه کشورهای دیگر اسلامی و جبهه مقاومت را تحت سیطره خود بگیرد اما امروز شاهد شکست آن ها هستیم و پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت را مشاهده می کنیم.

وی با تأکید بر این که باید در عرصه های دیگر همانند عرصه نظامی با شعار ما می توانیم عمل کنیم، ادامه داد: باید باور «ما می توانیم» را در همه زمینه ها تقویت کنیم، جمهوری اسلامی از کشورهای قدرتمند است و به همین دلیل دشمن نمی تواند تعرضی داشته باشد.

بروجردی با اشاره به ناهنجاری حاکم بر ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، دغدغه مجلس در این زمینه را جدی بیان کرد و ابراز داشت: قانونی در دوره قبل تصویب کردیم و به شورای نگهبان فرستادیم اما آن ها به دلایلی موافق نبودند.

وی عنوان کرد: در نهایت بعد از رفتن به مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار بر این شد که آیین نامه ای را خود شورای نگهبان تدوین کند تا قیود موجود در قانون اساسی تبدیل به دستورالعمل شود، رییس مجلس مراتب اعتراض مجلس را به وضعیت فعلی اعتراض کرده و قرار است شورای نگهبان آیین نامه ای در این زمینه تدوین کند./1323/پ۲۰۲/ص

ارسال نظرات