۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۴۸۸۸۶۳
لحظه ای با شهدای طلبه مدافع حرم(4)

شهیدی که در عشق ولایت آسمانی شد

شهید هادی ذوالفقاری ستاره ای درخشان در آسمان ایثار و شهادت بود که مسیر عشق را با تلمذ درپای درس علما آغاز کرد و پای در طریق عاشقی نهاد و بال گشود و تا سدرالمنتهی پرواز کرد.
شهید ذوالفقاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شهادت هنر مردان خداست و خدایی ترین مردمان روزگار شهد شهادت نوشیده و در وادی عشق همچون طاووسی خرامان به عشق بازی با معبود می پردازند.

شهدا با سرخی خون خود حنای عشق می بندند و به حجله شهادت می شتابند و شرح عاشقی را ذهن خسته تاریخ تکرار می کنند.

13 بهمن ماه سال 67 طلوع ستاره ای بود که 26 سال بعد تلألو نور بصیرتش او را به وادی عشق کشاند و در دفاع از حریم الهی پرگشود و جاودانه شد.

شهید هادی ذوالفقاری  ستاره ای درخشان در آسمان ایثار و شهادت بود که مسیر عشق را با تلمذ در پای درس علما آغاز کرد و پای در طریق عاشقی نهاد و بال گشود و تا سدرالمنتهی پرواز کرد.

عشق به مکتب سرخ حسینی(ع) او را به کاروان آسمانی مدافعان حرم رساند و در دفاع از کیان اسلام و حریم آسمانی حسینی(ع) با سرخی خون خود، خط شهادت را نگاشت.

26 بهمن ماه 93 موعد شکفتن غنچه ی شهادتِ طلبه ای بود که فوران عشق، سینه مالامال از محبتش را از دنیا و داشته هایش تنگ کرد و فراخی سینه را در نثار خون خود یافت.

عشق به ولایت، آرمانی بود که شهید ذوالفقاری را به معرکه جهاد کشاند و علی اکبروار جان شیرینش را بر سر راه آرمان خواهی و ولایت مداری نثار معبود ساخت.

بهمن سال 95 سرزمین عراق از خون لاله ای دیگر از جوانان برومند و غیور اسلام آبیاری شد تا طلیعه دمیدن خورشید عشق گردد.

لحظه به لحظه زندگی این عصاره های عشق و معنویت چراغی فروزان است که روشنی بخش طریق عشق است و آرمان این عاشقان دیار معرفت، مصباح هدایت است.

تبعیت از ولایت آرمانی الهی است که در وصیت نامه شهید ذوالفقاری آمده است، آنجا که می گوید:«وصیتم به مردم ایران و بعضی از قسمت ها برای مردم عراق، این است که من الآن حدود سه سال است که خارج از کشور زندگی می کنم. مشکلات خارج از کشور بیشتر از داخل کشور است و قدر کشورمان را بدانند و پشت سر ولی فقیه باشند و با بصیرت باشند. چون همین ولی فقیه است که باعث شده ایران از مشکلات بیرون بیاید.»/872/ت302/ی

ارسال نظرات