۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۴۸۶۹۴۵
عصر امروز و طی یک نشست خبری؛

جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان خراسان رضوی اعلام موجودیت کرد

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در خراسان رضوی با بیان این که «وضع موجود مدیریت کشور درخور شأن نظام اسلامی نیست»، گفت: تغییر وضعیت با محدود ماندن در مجموعه های جناحی امکان پذیر نیست.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نخستین نشست خبری سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب خراسان رضوی شامگاه یکشنبه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و این جبهه در استان خراسان رضوی اعلام موجودیت کرد.

مجید نصیرایی، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در خراسان رضوی در ابتدای سخنان خود، با بیان این که «وضع موجود مدیریت کشور درخور شأن نظام اسلامی نیست»، گفت: تغییر وضعیت با محدود ماندن در مجموعه های جناحی امکان پذیر نیست و باید برای رسیدن به آن چه شایسته ایران و انقلاب است، از ظرفیت تمام کسانی که انقلاب و نظام را قبول دارند، استفاده کرد تا از مشکلات عبور کنیم.

وی با تأکید بر فراجناحی بودن جبهه مردمی نیروهای انقلاب، افزود: جبهه فراتر از یک جریان صرفا اصولگرایی است و هر کس به شاخصه های اصلی نظام اعتقاد داشته باشد می‌تواند در این جبهه حضور پیدا کند. همچنین اصرار داریم حرکت در فضای جبهه مردمی از پایین به بالا باشد و تلاش کرده ‌ایم از تمام ظرفیت ها و فعالان عرصه فرهنگی نیز دعوت کنیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب سپس به تشریح شرایط جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان خراسان رضوی پراخت و اظهار کرد: در مرکز استان ۲۰ عضو داریم که نخبگان فعال در عرصه های اجتماعی و سیاسی هستند اما در جلسات مان افراد با وجود سلایق مختلف، فراتر از حزب و گروه حضور دارند.

نصیرایی به معرفی جریان های گوناگون سیاسی که تا امروز در جلسات جبهه مردمی نیروهای انقلاب خراسان رضوی حضور پیدا کرده اند، پرداخت و ادامه داد: جبهه پیروان خط امام و رهبری، طرفداران آقای قالیباف، طرفداران آقای جلیلی، رهپویان، ایثارگران، جریان های مستقل، شورای هماهنگی تشکل های فرهنگی، حزب پایداری و حزب مؤتلفه اسلامی، گروه هایی هستند که در جلسات ما شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه جمنا در انتخابات شورای شهر دخالت نخواهد کرد، گفت: جمنا هیچ گونه برنامه ای برای حضور در شورای شهر ندارد و هدف اساسی ما تمرکز روی انتخابات ریاست جمهوری است و تلاش می‌کنیم برای رسیدن به این هدف، تمام نیروهایی که زیر چتر انقلاب هستند را گرد هم جمع کنیم.

وی در ادامه افزود: در جلسه امروز جبهه از ۲۱ گزینه نهایی، ۱۴ نفر مشخص شدند و در اجلاس بعدی که هفدهم فروردین ماه سال آینده برگزار می شود، پنج نفر انتخاب می ‌شوند. البته یکی از اهداف قطعی جبهه این است که یک نفر را معرفی کند و تا آخر نیز بماند اما جبهه فعلا نسبت به هیچ کس نظر قطعی ندارد و باید پروسه تعیین شده طی شود.

نصیرایی تصریح کرد: احزاب موجود به تنهایی توان اداره و مدیریت کشور را ندارند و ما در جبهه مردمی می‌خواهیم حرکتی انجام دهیم که از تمام ظرفیت ها استفاده شود و باتوجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، اعتقادی به اصولگرایی و اصلاح طلبی به عنوان جریان صرف نداریم./820/202/ب1

 

ارسال نظرات