۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۴۸۶۵۹۹
حجت الاسلام رضوی مهر:

برخی با دهن کجی به مطالبات رهبری در صدد انحراف انقلاب هستند

حجت الاسلام رضوی مهر با بیان این که دشمنان از یادواره شهدا می ترسند و آن مورد هجمه قرار می دهند، گفت: اجازه نمی دهیم برخی با دهن کجی به مطالبات رهبری ریل انقلاب را منحرف کنند.
حجت الاسلام رضوی مهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم شب گذشته در یادواره شهدای علی آباد همدان، اظهار داشت: در سخنرانی های گذشته خود در رسانه ها از رهبر معظم انقلاب درخواست کرده ام که قلمی که با آن تقریظ نوشتند را به موزه دفاع قدس همدان تقدیم کنند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه شهدا، اظهار داشت: امروز گریه افراد دلسوز و انقلابی به دو دلیل است، یکی اینکه برخی مسؤولان مسیر شهدا را گم کرده اند و گریه بعدی برای این است که برخی مسؤولان در برابر فرامین رهبری سکوت می کنند و گاهی در برابر فرمان رهبری می ایستند.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه خاطرنشان کرد:  اگر قرار است از یادواره شهدا استمداد کنیم و مسیر را گم نکنیم، این امر نیازمند زحماتی است که با تحمل سختی بر روح و بدن میسر است.

وی با اشاره به شخصیت حاج حسین همدانی، یادآور شد: از ویژگی های شهید حاج حسین همدانی انس با دعا و نماز اول وقت، تقوا و بصیرت بود و با احدی بر سر مسائل انقلاب و مسائل نظام شوخی نداشت و هیچ گاه بر روی ولایت معامله نمی کرد.

وی امثال شهید حسین همدانی را الگوی افراد انقلابی در جامعه توصیف کرد و گفت: این شهید بزرگوار در حرم در برابر ضریح حضرت معصومه(س) می ایستاد و از حضرت می خواست تا او را هم در ردیف شهدایی مانند علی چیت سازیان و شهید شاه حسینی قرار گیرد.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین لازمه توجه به فرهنگ شهادت را تقوا برشمرد و گفت: برای درک فرهنگ شهادت نخستین اقدام ما باید رجوع به قرآن باشد و ما باید میان احتکار سلامتی، رفاه و تعالی معنوی یکی را انتخاب کنیم.

وی افزود: مسؤولان بدانند که شهید گم نمی شود و کسانی که فکر می کنند شهدا گم شده اند بوی امام و انقلاب را استشمام نکرده اند و در مبارزه با فتنه گران، اقتصاد مقاومتی، مقابله با نفوذ و در تمام فراز و نشیب های انقلاب، شهدا با ما بوده اند و خواهند بود.

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: شاخصه دوم شهدا نماز اول وقت و انس با خدا است، دشمنان از یادواره شهدا می ترسند و آن مورد هجمه قرار می دهند چرا که شهدا به جامعه آبرو و غیرت می دهند و باید با شهدا عهد ببندیم که اجازه نمی دهیم برخی با دهن کجی به مطالبات رهبری ریل انقلاب را منحرف کنند.

وی در پایان تبعیت از ولایت را امری ضروری و مهم برشمرد و ابراز داشت: ما دست ها و نیت ها و فاصله گرفتن ها را می شناسیم و هر چه بخواهند نمی توانند فرهنگ جهاد و شهادت را از جامعه تفکیک کنند./979/203/ب2

ارسال نظرات