۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۴۸۶۵۲۹
امام جمعه موقت اهواز مطرح کرد؛

دل بستن به برجام، اشتباه راهبردی دولت

امام جمعه موقت اهواز گفت: دل بستن به برجام اشتباه راهبردی است، دولت باید به اقتدار ملت تکیه کند و به خاطر احساس ضعف دشمنان سیستم بانکی را قفل کردند.
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اشاره به اینکه امروز روز ملی راهیان نور است، ابراز داشت: رهبرمعظم انقلاب پیرامون اهمیت راهیان نور سخن گفتند و در این باره توجه مسؤولان را خواستاریم.

امام جمعه موقت اهواز حرکت راهیان نور را حرکت فرهنگی ارزشمند عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ورود کاروان ها به استان هستیم؛ بنابراین حمایت از این حرکت ارزشمند فرهنگی را یک وظیفه ملی تلقی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به ضعف کنونی دشمن و اقتدار جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: سربازان ولایت همچون سردار سلیمانی آن چنان عظمتی پیدا کردند که دشمن آنها را مانعی خطرناک در برابر منافع استکباری خود قلمداد می کند.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری اشاره و عنوان کرد: حافظه تاریخی ملت ایران احساس ضعف کنندگان در حوزه اقتصاد و گویندگان خزانه خالی را فراموش نخواهد کرد؛ چرا که با احساس ضعف در پی جذب ترحم دشمن بودند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه در صورت تحقق گام های ضروری اقتصاد مقاومتی شاهد تحول در زندگی مردم بودیم، اظهار داشت: تأثیر فعالیت‌ های اقتصادی در زندگی مردم قابل مشاهده نیست و صدای اعتراض مردم نسبت به این وضعیت به گوش ما می ‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی دل بستن به برجام را اشتباهی راهبردی دانست و گفت: دولت باید به اقتدار ملت تکیه کند و به خاطر احساس ضعف دولت بود که دشمنان سیستم بانکی را قفل کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران تا آخرین نفس در مسیر ولایت و تبعیت از رهبری گام برخواهد داشت، افزود: ملت ایران در برابر دشمن اظهار ضعف نخواهد کرد و با صلابت و اقتدار و تبعیت از ولی فقیه به سوی پیشرفت حرکت می ‌کند و راه سیدالشهدا(ع) را ادامه و فریاد «هیات منا الذله» سر خواهد داد.

امام جمعه موقت اهواز ابراز داشت: دشمن با استفاده از همه توانایی ‌ها به میدان آمد تا نظام اسلامی را ساقط کند اما حضور مردم در صحنه‌ های گوناگون سبب شکست نقشه ‌ها و توطئه ها شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی رهبری الهی نظام اسلامی و حضور مردم در صحنه ها را دو رکن اساسی ناکامی دشمنان ذکر کرد و گفت: قدرت دشمن رو به ضعف است و سنت الهی بر نابود شدن باطل و پایندگی جبهه حق است./201/9456/ب1

ارسال نظرات