۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۴۸۵۴۴۵

دوره آموزشی نمازشناسی ائمه جماعات مدارس آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌وپرورش آذربایجان‌غربی گفت: دوره آموزشی نمازشناسی با حضور 180 نفر از ائمه جماعات مدارس استان برگزار می‌شود.
نماز

طاهر اسدپور رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌وپرورش آذربایجان‌غربی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، از برگزاری دوره آموزشی نمازشناسی خبر داد و افزود: این دوره با حضور 180 نفر از روحانیان مدارس، روحانیان شاغل در آموزش و پرورش و مربیان مدارس امین روز یکشنبه 16 اسفندماه در اردوگاه معلم ارومیه برگزار می‌شود.

وی گفت: در این دوره یک روزه که با همکاری ستاد اقامه نماز استان برگزار می‌شود، شرکت کنندگان با شیوه‌های دعوت به نماز و جذب دانش آموزان به نماز و همچنین مدیریت نماز آشنا می‌شوند.

اسدپور خاطرنشان کرد: دوره آموزشی نمازشناسی ائمه جماعات مدارس استان با حضور حجج اسلام سیدبحرینی و موسوی از قم و حجج اسلام ارشاد و قبله ای از اساتید حوزه های علمیه ارومیه به مدت 8 ساعت برگزار می شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی فردا صبح با حضور رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان‌غربی و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان در اردوگاه معلم برگزار می‌شود.

رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌وپرورش آذربایجان‌غربی اظهار کرد: آشنایی ائمه جماعات مدارس با روانشناسی تبلیغ و چگونگی ارتباط سالم و سازنده با دانش آموزان می‌تواند در تبیین مفاهیم اعتقادی و دینی به ویژه نماز مؤثر باشد.

وی افزود: امروزه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به واسطه فاصله گرفتن از معنویت و دوری از مفاهیم دینی است که ائمه جماعات مدارس می‌توانند با ارتباط با دانش‌آموزان و تقویت باورهای دینی آنها در زمینه کاهش مشکلات اجتماعی گام مؤثری بردارند./302/936/ب1

ارسال نظرات