۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۴۸۴۹۹۶
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

رعایت عدالت در توزیع حقوق ها و دستمزدها ضروری است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ایجاد سقف برای حقوق های مدیران لازم بود اما مبلغی که برای آن در نظر گرفته شد زیاد است، بنده هم در کمیسیون تلفیق به این مبلغ رأی ندادم زیرا معتقدم که رعایت عدالت در توزیع حقوق ها و دستمزدها ضروری است.
سمیه محمودی شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سمیه محمودی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا با اشاره به در پیش بودن ایام دو انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، بیان کرد: هر دو انتخاباتی که در پیش رو داریم در سرنوشت مردم مؤثر بوده و دارای اهمیت است به همین دلیل باید شرایطی را فراهم کنیم که مردم در آرامش بتوانند افراد اصلح را انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری مردم به برنامه‌ها و طرح های هر نامزد رأی می‌دهند، مردم فهیم و با درایت ایران اسلامی طرح های ارائه شده از سوی هر نامزد را با دقت بررسی می‌کنند بنابراین باید شرایطی را فراهم کنیم که این انتخابات با رعایت همه موازین قانونی و کمال آرامش برگزار شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجلس قانونی به تصویب رسید که به موجب آن مجوز پرداخت حقوق تا سقف 24 میلیون تومان را برای برخی از مدیران در مناطق محروم و عملیاتی با مجوز بالاترین مدیر دستگاه های اجرایی صادر کرد، بنده با تعیین سقف برای حقوقها موافق بودم زیرا با این اقدام از پرداختهای نجومی جلوگیری می‌شود اما با مبلغ 24 میلیون برای این مصوبه موافق نبودم.

محمودی گفت: تعیین میزان حقوق 8 میلیون ریال برای کارگران نیز صحیح نیست، برای برخورداری از یک زندگی مطلوب دریافت حداقل 20 میلیون ریال لازم است؛ که در این زمینه نماینده کارگران در جلسه مجلس حاضر و به بیان دفاعایات خود پرداختند، البته باید منافع کارفرمایان در این موضوع را هم در نظر گرفت، نمایندگان هم به دنبال ارائه تسهیلات بیشتر برای کارگران هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرضا در ایام فاطمیه ثابت کردند مردمانی دیندار و پایبند به اصول و مبانی مذهبی و انقلابی هستند، مردمان این شهرستان در همه عرصه‌های انقلابی و دینی، حمایت قاطع خود را از ولایت و رهبری نظام و تعهد خود را به حفظ ارزشهای نظام نشان داده‌اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر عملکرد مدیران خوب باشد و بتوانند کاری برای خدمت رسانی به مردم انجام دهند مردم هم دلگرم می‌شوند، لازم است از طریق رسانه‌ها و محافل مختلف گزارش عملکردها را به مردم ارائه دهیم تا آنان نیز در جریان فعالیتهای انجام شده قرار گیرند.

محمودی همچنین با اشاره به تصویب طرح اجرای پروژه فاضلاب شهری شهرضا در شورای اسلامی این شهر، گفت: تصویب این طرح اقدامی مؤثر بود تا پروژه‌ای که در مدت بیش از 30 سال به صورت نیمه کاره باقی مانده بود به اتمام برسد؛ البته راهکارهای زیادی برای تکمیل آن وجود داشت اما با بررسی های نهایی به این نتیجه رسیدیم که این طرح باید با مشارکت مردم به اتمام برسد تا عواید مالی ناشی از تصفیه فاضلاب نیز در خود شهرستان هزینه شود./868/202/ب1

ارسال نظرات