۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۴۸۴۱۲۹
جهت بررسی مسائل ریزگردها؛

وزیر جهاد کشاورزی به خوزستان سفر کرد

وزیر جهاد کشاورزی برای چهارمین بار در یک سفر و با هدف پیگیری مصوبات مشکلات اخیر استان خوزستان و بررسی مسائل ریزگردها به اهواز سفر کرد.
محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی برای چهارمین بار در یک سفر و با هدف پیگیری مصوبات مشکلات اخیر استان خوزستان به اهواز سفر کرد.

وی به عنوان نماینده ویژه دولت برای برطرف کردن مشکلات ریزگردها در استان خوزستان در این مدت چندبار به خوزستان سفر کرده است. وزیر جهاد کشاورزی در این سفر از کانون‌های تولید ریزگرد در استان خوزستان و روند عملیات نهال کاری در این استان بازدید می‌کند.

همچنین حجتی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خوزستان نیز که با حضور نوبخت معاون رییس جمهور در اهواز برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

گفتنی است، براساس اعلام استاندار خوزستان، محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور جهت بازدید از پروژه‌ های عمرانی، حضور در نشست شورای برنامه ‌ریزی و توسعه استان، بررسی اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری رهبر معظم انقلاب، اجرای طرح ‌های آب و فاضلاب استان و بررسی مسائل ریزگردها امروز به استان خوزستان سفر می‌کند./204/9453/ب1

ارسال نظرات