۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۴۸۱۰۶۴
همزمان با سالگرد شهید جاویدالاثر مدافع حرم؛

بزرگداشت 10 فرمانده برجسته حزب الله لبنان برگزار شد

مسؤول کانون راه انقلاب اسلامشهر در همایش «فرزندان روح الله» ویژه بزرگداشت شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و حزب الله لبنان با بیان اینکه راه عزتمندی مقاومت است نه مذاکره، گفت: عده ای امروز می خواهند مردم را از نظام دلسرد کنند.
نحن ابناء الخمینی قرچك نحن ابناء الخمینی قرچك نحن ابناء الخمینی قرچك

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین همایش بزرگ "نحن ابناء الخمینی" ویژه بزرگداشت 10 فرمانده برجسته حزب الله لبنان از سال 2015 تا 2016 میلادی، امشب و همزمان با ایام اولین سالگرد شهید مدافع حرم جاوید الاثر سید احسان میرسیار در مهدیه ولایت زیباشهر قرچک برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام سید حسین موسوی مسؤول کانون راه انقلاب اسلامشهر، جنگ دیروز را جنگ نظامی خواند و ادامه داد: امروز جنگ اقتصادی پیش رو است و در این راه عده ای می خواهند مردم را از نظام دلسرد کنند، نباید جلوی دشمن دست دراز کرد، راه کسب عزت راه دیپلماسی لبخند نیست.

وی با بیان اینکه دشمن عزت کشور ما را نشانه گرفته است، اذعان داشت: دولت مذاکره را از درس های عاشورا عنوان می کند و مسیرش برای رسیدن به عزت؛ مذاکره و لبخند مقابل کفار است.

نویسنده کتاب در واکنش به عملکرد دیپلمات ها گفت: دولتمردان باید بدانند که درس عاشورا مقاومت بود نه مذاکره!

وی با اذعان به اینکه عده ای در داخل هنوز به شناخت درستی نسبت به ماهیت واقعی دشمن نرسیده اند، تأکید کرد: باید بصیرت خود را افزایش داد، سیاست غرب عبارت است از تسلط بر دیگر کشورها بدون توجه به خواسته هایشان.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: باید درک خود را نسبت به دشمن افزایش داد و پرده از افکار پلید آنها برداشت تا در دنیا منفور و منزوی شوند.

در ادامه همایش "فرزندان روح الله" از مادران و همسران انقلابی 43 خانواده شهید دفاع مقدس و انقلاب و همچنین از مجاهدتهای خانواده 16 شهید مدافع حرم به ویژه شهید جاوید الاثر سید احسان میرسیار و شهدای اتباع شهرستان قرچک تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است مدیحه سرایی، سرود، پخش کلیپ و همخوانی گروه سربازان اسلام از دیگر برنامه های این همایش بود که هرساله به همت پایگاه مقاومت بسیج حر قرچک برگزار می شود.

شایان ذکر است شهیدان شهید عماد مغنیه، شهید جهاد مغنیه، شهید مصطفی بدرالدین، شهید توفیق النجار، شهید حسن حسین الحاج، شهید علی خلیل علیان، شهید غسان فقیه، شهید سمیر قنطار، شهید حسن جفال و شهید علی فیاض 10 فرمانده برجسته حزب الله لبنان هستند که در یک سال گذشته به فیض شهادت رسیده اند./202/804/ب1

ارسال نظرات