۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۸۰۸۵۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه 15 خرداد:

مشکل غرب در ایران، رهبر انقلاب است

حجت الاسلام عبدالله پور گفت: به اذعان کارشناسان غربی، امروز مشکل آنها در ایران ابر حریفی است به نام رهبری چرا که مردم به او اعتماد همراه با اعتقاد دارند و می دانند که ایشان نقشه راه را خوب بلد است.
حجت الاسلام عبدالله پور قرچک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد شامگاه گذشته در جمع بسیجیان خطه 15 خرداد ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب که ظهور انقلاب را ندیدند، گفت: عامل این پیروزی چیزی نبود جز دین داری و ولایت مداری.

وی با بیان اینکه حضور در این مراسم به اختیار بود و تشویقی هم نداشت، ادامه داد: ملت برای پاسخ به یاوه گویی های ترامپ که از روی عقل نبوده و نمی تواند قابل تأمل باشد، به صحنه آمدند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج قرچک با بیان اینکه رییس جمهور بی تجربه آمریکا خطاب به ایران می گوید با آتش بازی نکنید، تصریح کرد: تشکر رهبر معظم انقلاب از ترامپ، ماهیت واقعی آنها را برخلاف دولت قبلشان نمایش داد.

ملت ایران از رجزخوانی های ترامپ واهمه ای ندارد

وی اضافه کرد: اصولاً حاکمان آنها مهربان نیستند و فقط نمایش مهربانی می دهند، لبخندی می زنند که در پس آن وقیحانه ترین تفکرات است.

حجت الاسلام عبدالله پور اظهارات ترامپ را مضحک خواند و ابراز کرد: حکومت الهی و ملتی که 8 سال در برابر دشمن ایستادگی کرد؛ از این رجزخوانی ها واهمه ای ندارد.

وی با اشاره به فراطبیعی بودن قدرت ایران، تأکید کرد: امروز بسیاری از کارشناسان غرب فهمیده اند که این قدرت طبیعی نیست، کسی که نمی داند قدرت واقعی کیست، این حرفها را می زند، ترامپ قدرت الهی را نمی شناسد.

مرگ داعشی ها، خودکشی محض است

مسؤول امور روحانیون سپاه 15 خرداد در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری شایعه ای که  اگر برجام نبود تهدید به جنگ بودیم، خاطر نشان کرد: ما همیشه تهدید به جنگ بوده ایم و امروز هم که در پسابرجام هستیم  آتش جنگ بر افروخته تر شده است.

وی با اشاره به نسل کشی و تجاوزات اخیر غرب به ملت های بی گناه، تنها عامل رفع تهدیدها را اقتدار نظامی دانست، نه برجام و اذعان داشت: بسیاری از موضوعات که امروز داریم را قبل از برجام نداشتیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با ابراز اینکه هیچ چیز جز ندای الهی نمی تواند مردم را به صحنه بیاورد و تا پای جان نگه دارد، گفت: به اذعان خود غربی ها مشکل آنها در ایران ابر حریفی است به نام "رهبری"؛ چرا که مردم به او اعتماد همراه با اعتقاد دارند و می دانند که ایشان نقشه راه را خوب بلد است.

اگر عزم و اراده مردم سست شود، خود باوری از بین رفته و استقلال اقتصادی کم می شود

وی با اشاره به حضور جنگجویان بی بصیرت داعش در منطقه، اذعان کرد: آنچه که در سر دشمن است بدون تفکر و عقل است.

حجت الاسلام عبدالله پور اضافه کرد: دشمن تفکر شهادت طلبی رزمندگان اسلام را خوب فهمید و خواست تا در داعش  پیاده سازی کند که نتوانست چرا که مرگ آنها با شهادت متفاوت و نابودی آنها قطعاً خودکشی محض است.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد است تا به عناوین مختلف عزم ملت ایران را کم کند، مطرح کرد: اگر عزم و اراده مردم سست شود، خود باوری از بین رفته و استقلال اقتصادی و اقتصاد مقاومتی کم خواهد شد./202/804/ب1

ارسال نظرات