۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۴۷۹۱۵۰
امام جمعه قرچك:

آرمان‌های امام و انقلاب براي نسل جوان بازشناسی شود

امام جمعه قرچك بیان اينكه انقلاب با امام شکست نمی‌خورد، گفت: امام راحل توانست مردم و جامعه را به نحو احسن هدایت کند و مردم به ندای ایشان لبیک گفتند و پیروز شدند، باید آرمان‌های امام و انقلاب براي نسل جوان بازشناسی شود.
حجت الله اسماعيلي امام جمعه قرچك

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت‌الاسلام‌ حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچك شامگاه گذشته در جشن انقلاب اسلامي كه در امام زاده بيبي زبيده(س) زيباشهر قرچك برگزار شد، با بيان اينكه انقلاب‌های زیادی در طول تاریخ در ملل مختلف رخ‌ داده است، گفت: آنها به دلیل عدم برخورداري از رهبری آگاه و عادل با شکست مواجه شدند و كار را به جايي نبردند.

وي با اشاره به حاكميت الهي در رأس انقلاب اسلامي ادامه داد: انقلاب‌های که با رهبری از جنس ولایت‌فقیه و با پشتیبانی مردم شكل بگيرد، پایدار مي ماند و به نتیجه مي رسد.

نماينده ولي فقيه در شهرستان قرچك با يادآوري قيام امام حسين(ع)، خاطر نشان كرد: اين قيام در راستای امر به ‌معروف و نهی از منکر بود اما چون حمایت مردمی را در بر نداشت، مردم نادان امام خود را به شهادت رساندند، اما انقلاب اسلامي با رهبري امام خمینی(ره) و پشتیبانی مردمی به پیروزی رسید و ماندگار ماند.

وي با ابراز اينكه انقلاب با امام خمسنی(ره) شکست نمی‌خورد، افزود: امام راحل توانست مردم و جامعه را به نحو احسن هدایت کند و مردم به ندای وي لبیک گفتند و پیروز شدند.

رییس ستاد دهه فجر شهرستان قرچك با اظهار اميدواري از الطاف خدا در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامي، روز ۲۲ بهمن را فراموش نشدني دانست و گفت: اين روز هیچ‌گاه از خاطر‌ه ها نمي رود چرا كه ملت ایران از ظلم و ستم شاهنشاهی در اين روز نجات پیدا کردند.

وي اضافه كرد: باید آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب براي نسل جوان بازشناسی و بازآموزی شود.

حجت الاسلام اسماعيلي یکی از اهداف امام را مبارزه با طاغوت و استکبار دانست و تصريح كرد: برقراري حکومت عدل الهی تا زمینه‌سازی ظهور امام دوازدهم(عج) از ديگر اهداف انقلاب است.

امام جمعه قرچك در پايان، استقلال، آزادی و استکبار ستیزی را مهم‌ترین دستاورد این انقلاب مطرح كرد و اذعان داشت: وجود ولايت فقيه در رأس انقلاب اسلامي موهبتی الهی است.

گفتني است به مناسبت  ايام دهه فجر بيش از 30 برنامه شاخص در قرچك برگزار می شود./203/804/ب1

ارسال نظرات