۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۴۷۹۱۴۹
با حضور مدیر حوزه علمیه خراسان؛

ساختمان مدرسه علمیه رضویه بیرجند افتتاح شد

ساختمان مدرسه علمیه رضویه بیرجند با حضور مدیر حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام فرزانه و جمعی از مسؤولان استانی افتتاح شد.
حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، ساختمان مدرسه علمیه رضویه بیرجند صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان و حجت الاسلام فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان و جمعی از مسؤولان استانی افتتاح شد.

حجت الاسلام محسن مشرفی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: ساختان مدرسه علمیه رضویه با 8 هزار و 438 مترمربع زیربنا و در 3 طبقه به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان ساخته شده است.

حجت الاسلام مشرفی مساحت این ساختمان را 4 هزار و 84 متر مربع دانست و افزود: اعتبارات ساختمان مدرسه علمیه رضویه از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه تأمین شده است و در آن تجهیزات کامل وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدارس کنونی خراسان جنوبی جوابگو نیستند و نیازمند مدارس بیشتری هستیم، تصریح کرد: خراسان جنوبی از نظر مادی محروم است اما از نظر معنوی بسیاری غنی است.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: برای رسیدن و دستیابی به اهداف مهم و کلان حوزه علمیه مستلزم تلاش همگانی و اتحاد همه افراد هستیم، تعلیم و تعلم و تزکیه باید در کنار هم محقق شود.

گفتنی است؛ ساختمان مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی با 2 هزار و 704 مترمربع زیربنا و در 4 طبقه و با مساحت 676 مترمربع افتتاح شد./203/880/ب1

ارسال نظرات