۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۴۷۸۲۹۴
امام جمعه کوفه:

مجاهدان عراقی بینی رژیم صهیونیستی و آمریکا را به خاک مالیدند

امام جمعه کوفه تصریح کرد که مجاهدان عراقی با شکست داعش بینی حامیان رژیم صهیونیستی و آمریکایی آن را به خاک مالیدند.
حجت الاسلام شیخ صادق الحسناوی امام جمعه کوفه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ صادق الحسناوی امام جمعه کوفه در خطبه‎های نماز جمعه این هفته با اشاره به عملیات آزادسازی استان موصل تصریح کرد: مجاهدان عراقی با قدرت و شجاعت در حال مبارزه با داعش هستند و به زودی این جریان تروریستی را در عراق ریشه کن می‎کنند.

وی افزود: ارتش عراق بینی تروریست‎ها و حامیانشان را به خاک مالیده و شکست‎های مفتضحانه را به آن‎ها تحمیل ساخته است.

امام جمعه کوفه تصریح کرد: ارتش، بسیج مردمی و پلیس عراق با رشادت و جانفشانی‎های بسیار در مبارزه با تروریسم طرح‎های رژیم اشغالگر صهیونیستی برای کشورهای منطقه را با شکست مواجه کرده است بنابراین مردم نیز باید از آن‎ها تقدیر و تشکر کنند.

وی جریان‎های تروریستی را مجری طرح‎های رژیم صهیونیستی و آمریکا دانست و اظهار داشت: تروریست‎ها درپی انزوا و کم ارزش کردن اسلام هستند.

انتقاد امام جمعه ناصریه از افزایش حوادث رانندگی

حجت الاسلام شیخ محمد مهدی الناصری امام جمعه ناصریه در خطبه‎های نماز جمعه این هفته از آمار بالای کشتار حوادث رانندگی ابراز نگرانی کرد و گفت: در هفته گذشته فقط در مسیرهای خارج از استان ناصریه بیش از 30 تن کشته شدند.

وی افزود: سرعت بالا، عدم نصب دستگاه‎های کنترل سرعت و فعالیت ضعیف راهنمایی و رانندگی عراق از عومل موثر در حوادث رانندگی است.

امام جمعه ناصریه عنوان کرد: مسؤولان عراقی به جای اسراف اموال بیت المال تدابیر لازم را برای کاهش حوادث رانندگی بیندیشند./994/ب901/د

ارسال نظرات