۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۷۷۳۸۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی زمینه های پیشرفت را فراهم کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه ای برای پیشرفت فراهم کرده است، گفت: امروزه مردم ایمانی و انقلابی ایران اسلامی در آزمایشات بزرگ مانند طلایی که در کوره گداخته می شود در حال گداخته شدن هستند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم سالروز ورود امام(ره) به میهن اسلامی اظهار داشت: ما امروز در زمانی قرار داریم که از آن در روایات به بدترین زمان و بهترین زمان یاد می شود از این رو انسان ها باید با بدترین ها روبرو شوند و با بهترین ها پافشاری کنند، این روایات برای کسانی که آشنایی به احادیث رسول الله(ص) و مکتب اهل بیت(ع) دارند تازگی ندارد.

وی گفت: همچنین در روایات داریم که قومی از مشرق زمین ظهور می کند سبب تحول در جهان می شود و بیداری را به جهان منتقل می کند تا زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشد، در برخی از این احادیث و روایت ها نامی از بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز برده شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب در روایات شیعه و سنی شهرت دارد، افزود: آن هایی که طرفدار انقلاب اسلامی شوند همچون پاره های آهن محکم و مستحکم در برابر مشکلات مقاومت خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: کفر و ایمان و مذهب تنها به سه جلد نیست، در آن زمان رضا خان ملعون حجاب ها را برداشت و بزرگان را خوار کرد و هر کسی که با آن مبارزه کرد کشت و هر کسی که به او پیوست کافر شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه ای برای پیشرفت فراهم کرده است، ادامه داد: امروزه مردم ایمانی و انقلابی ایران اسلامی در آزمایشات بزرگ مانند طلایی که در کوره گداخته می شود در حال گداخته شدن هستند.

علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: امام(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی بودند که تمام جهان را از تاریکی و طاغوت رهایی بخشیدند.

قاسمی با بیان اینکه شهدا در خون ها غلطیدند تا انقلاب را به ما هدیه دهند، تصریح کرد: رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و شهدا با ایثار و فداکاری راه انقلابی و انقلاب گری را به ما یاد دادند و باید این دستاوردهای انقلاب اسلامی را که هدیه غیبی خدا بود حفظ و پاسداری کنیم.

وی عرصه انقلابی گری را جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی دانست و ادامه داد: رمز انقلابی گری ایستادگی و مقاومت بود و نتیجه آن نیز نیز به پیروزی انقلاب اسلامی بود./202/880/ب1

ارسال نظرات