۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۷۶۸۸۶
حجت الاسلام والمسلمین اختری:

آل خلیفه از سرنوشت پهلوی درس عبرت بگیرد

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در مراسم تجمع حوزویان در قم با بیان اینکه آل خلیفه باید از سرنوشت پهلوی درس عبرت بگیرد، گفت: اگر آل خلیفه سر عقل نیاید و دست از جنایات خود نسبت به مردم بحیرین و شیخ عیسی قاسم برندارد،شکستش قطعی خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین اختری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری، امروز 10 بهمن ماه که در تجمع طلاب حوزه علمیه قم در محکومیت سرکوب مردم انقلابی بحرین و هتک حرمت به روحانی مجاهد آیت الله شیخ عیسی قاسم سخن می گفت با اشاره به شش سال مقاومت مردم بحرین در برابر آل خلیفه و آل سعود، اظهار کرد: متاسفانه امروز حاکم بحرین با مردمی که خواستار حقوق قانونی و شهروندی خود از حکومت طاغوت آل خلیفه هستند برخوردی خصمانه و خشن انجام میدهد و در این راستا از هیچ جنایت و شکنجه ای کوتاهی نمیکند.

وی با اشاره به اشغال بحرین توسط آل سعود، افزود: امروز شاهد این هستیم که آل سعود با تانکها و توپ های خود بحرین را اشغال کرده و با مردمی که به صورت کاملا مسالمت آمیز و به رهبری علمای اسلام و شیخ عیسی قاسم تنها خواستار مطالبات به حق و قانونی هستند شدید ترین برخورد را انجام میدهد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)  با بیان اینکه امروز شاهد این هستیم که حاکم طاغوتی بحرین با یک حرکت غیرقانونی  تابعیت بسیاری از مردم و علمای بحرین را از آنها سلب کرده است، تصریح کرد: هیچ قانونی و در هیچ کشوری اجازه نمیدهد  که تابعیت یک شهروند را از آن سلب کرد؛ ولی آل خلیفه این بی ادبی و بی قانونی را نسبت به شیخ عیسی قاسم انجام داده است.

وی ادامه داد: مردم بحرین برای دفاع از علم، فقاهت و رهبری خود در صحنه حاضر شده اند و زمانی که صدای علمای بحرین را شنیدند به صورت کفن پوش  به خیابانها آمدند و اگر دولت بحرین به این شخصیت بزرگ تعرضی داشته باشد مردم با جدیت برخورد خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اختری  با بیان اینکه امیدواریم حاکمیت بحرین بر سر عقل آمده و دست از سیاست خشن خود بردارد، افزود: امروز علما، اساتید و فضلای حوزه علمیه قم جمع شدند تا به دولت بحرین و حکومت جنایتکار آل خلیفه و آل سعود  بگویند از سرگذشت یزیدیان و طاغوت زمان و پهلوی جنایتکار عبرت بگیرید و دست از ظلم و ستم بر مردم بحرین بردارید.

وی با اشاره به توطئههای دشمنان علیه اسلام مبنی بر القای دخالت جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه و بحرین، بیان کرد: کسانی که نصایح مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب را دخالت در امور کشورها میدانند چشم خود را به  دخالتهای آشکار نخست وزیر انگلیس که جنایتهای آنها تاریخ 400 ساله دارد بسته اند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)  با بیان اینکه چرا دولت ایران نسبت به سفارت انگلیس جنایتکار در ایران تصمیمی نمیگیرد، بیان کرد: آنها بعد از همه دخالتها و جنایتهای خود در کشورها امروز نسبت به جمهوری اسلامی ایران و ملت با بی ادبی موضعگیری میکنند.

وی گفت:سئوال ما امروز از نخست وزیر  انگلیس این است که پایگاههای نظامی شما و آمریکا در کشورهای منطقه به چه معنا است و حمایتهای شما از جنایتکاران منطقه و گروههای تکفیری و تروریستی در سوریه عراق و نیجریه به چه معنا است؟

حجت الاسلام والمسلمین اختری با بیان اینکه واتیکان و رهبر مسیحیت  حق خود می‌داند تا از مسیحیان جهان در برابر ظلمی که میبینند دفاع کند، تصریح کرد: اما متاسفانه برخی این حق را برای رهبری جامعه اسلامی و مراجع تقلید نمیدانند که از حق ملت مظلوم بحرین در برابر ظلم و جنایات آل خلیفه و آل سعود دفاع کنند.

وی با بیان اینکه مردم بحرین بدانند بهمن یادآور روزهای پیروزی ملت ایران است و از شهدای ایران و مبارزات 15 ساله ملت ایران با حکومت طاغوت پهلوی درس بگیرند و بدانند وعده خداوند حق است و آنها پیروز خواهند شد،افزود: مردم بحرین از مقاومت یک گروه کوچک حزبالله در برابر رژیم تا دندان مسلح اشغالگر قدس درس بگیرند، از مقاومت مردم غزه درس بگیرند و بدانند راه خدا سختی دارد و فداکاری و گذشت میخواهد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)  با اشاره به حمایت‌های مردم بحرین از شیخ عیسی قاسم، تصریح کرد: مردم بحرین بدانند که دشمن آنها ذلیل خواهد شد و  مسؤولیت همه ما نیز در حمایت از این ملت مظلوم سنگین است و نباید در برابر جنایات آل خلیفه و آل سعود سکوت کنیم و تسلیم خواستههای رژیم اشغالگر قدس و آمریکا شویم.

وی ادامه داد: سازمان ملل می بایست بیش از گذشته  در برابر جنایات و خودکامگیهای آل خلیفه و قاضیهای خود فروخته و وزارت دادگستری وابسته بحرین بایستد و همه مسلمانان بایستی در برابر جنایات آل خلیفه و آل سعود واکنش نشان دهند./858/201/ص

 

ارسال نظرات