۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۷۶۶۶۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خدمات کمیته امداد در کشور ماندگار است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خدماتی که از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در کشور ارائه می‌‌شود ماندگار است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار رییس و کارکنان صندوق ولایت کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اظهار داشت: خدماتی که از سوی کمیته امداد در کشور ارائه می‌‌شود ماندگار است.

وی گفت: نهاد مقدس کمیته امداد از سوی امام(ره) بنیان‌گذاری شده است از این رو این نهاد مقدس باید تلاش خود را انجام دهد تا نیازمندی در این جامعه باقی نماند و فردی نیازمند دیگری نباشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر نیازمندی در انتظار کمک در این جامعه وجود داشته باشد اما مسؤولان بی خبر باشند سهل انگاری بزرگی صورت گرفته است، افزود: اگر با اختلاس‌هایی که در کشور صورت می‌گیرد برخورد شود به طور قطع نیازمندی باقی نمی‌ماند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه ربا در کم یا زیاد بودن سود نیست بلکه در نحوه کار است، تصریح کرد: زمانی که سپرده‌گذاری با جنبه کاری همراه شود فرد سپرده‌گذار نیز در سود و زیان آن شریک است و در این صورت از حالت ربا خارج  می‌شود.

رضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: صندوق ولایت که به تازگی راه‌اندازی شده است با ارائه تسهیلات به مددجویان در جهت رفع محرومیت گام برمی‌دارد.

سلم‌آبادی تصریح کرد: حدود 80 درصد از تسهیلات این صندوق در اختیار مددجویان کمیته امداد استان قرار می‌گیرد و تنها 20 درصد این تسهیلات به افراد غیر مددجو اختصاص داده می‌شود./202/880/ب1

ارسال نظرات