۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۴۷۵۸۹۹
نماینده مردم آمل در مجلس:

حماسه 6 بهمن مردم آمل درس فراموش نشدنی برای ضد انقلاب است

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس گفت: به فضل الهی مردم آمل با ایستادگی در مقابل ضد انقلاب درسی فراموش نشدنی به آنها دادند که برای همیشه تاریخ ماندنی شده است.
یوسفیان ملا

عزت الله یوسفیان ملا، رییس مجمع نمایندگان شمال کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل اظهارداشت: مردم دیار هزارسنگر آمل در روز ششم بهمن حماسه ای ارزشمند و ماندگار از خود خلق کردند.

وی تصریح کرد: مردم آمل در روز ششم بهمن مجاهدت والایی از خود صورت داده و زمینه ساز عزت و افتخاری گرانقدر شدند که این حماسه بزرگ جاویدان شده است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس افزود: مقاومت، صبر، پایمردی و ایثارگری از ویژگی های بارز و ارزشمند مردم دیار هزارسنگر آمل در مقابله با ضد انقلاب است که در روز ششم بهمن از خود نشان دادند.

یوسفیان ملا ادامه داد: دفاع از حاکمیت اسلامی در حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ صورت گرفته و یادآور دلاورمردی مردان و زنان آملی است که حماسه خود را برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور با بیان این که منافقان و ضد انقلاب وابسته به استکبار با نقشه و برنامه ریزی قصد تصرف شهر هزار سنگر را داشتند، گفت: مردم ما تلاش والایی صورت دادند و منافقان نتوانستند خواسته ها و اهداف خود را محقق کنند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف شوم مزدوران خودفروخته این بود تا پل ارتباطی این شهرستان را با پایتخت قطع کنند تا به اربابانشان در خارج خوش خدمتی کرده باشند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس خاطرنشان کرد: به فضل الهی مردم آمل با ایستادگی در مقابل ضد انقلاب درسی فراموش نشدنی به آنها دادند که برای همیشه تاریخ ماندنی شده است.

یوسفیان ملا افزود: حماسه اسلامی مردم آمل با درج در وصیت نامه سیاسی الهی  امام راحل که به عنوان شهر هزارسنگر و مردم قهرمان و دلیر یاد فرمودند اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور ادامه داد: ضرورت دارد این روز در تقویم کشور بعنوان روز ملی حماسه اسلامی مردم آمل ثبت و مراسمات روز عظیم ششم بهمن در سطح ملی برگزار شود.

وی اظهارداشت: معرفی ابعاد حماسه اسلامی ششم بهمن آمل از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید در این راستا کوشا بوده و تلاش های ارزنده و شایسته ای صورت گیرد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس ادامه داد: حماسه ششم بهمن بسیار عظیم و ارزشمند است که باید برای پاسداشت آن تلاش های شایسته ای صورت پذیرد و ضروری است تا آن را به نسل جوان جامعه و آیندگان انتقال دهیم.

یوسفیان ملا در پایان بیان داشت: یاد شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی، حماسه های مقاومت جنگل و شهدای حماسه ششم بهمن را گرامی داشته و برای بازماندگان شهدای عزیزمان عزت، سربلندی، سلامت و موفقیت را از درگاه خداوند متعال خواستار هستیم که ضرورت دارد قدرشناسی والایی از مقام شهدای عزیز انجام شود.

گفتنی است، مردم شهرستان هزارسنگر آمل در روز ششم بهمن سال 60 حماسه گرانقدری از خود صورت داده و نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند که مردم این دیار 41 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و با این اقدام ارزشمند نام خود را در تاریخ انقلاب اسلامی و وصیت نامه سیاسی الهی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ثبت کردند./302/1314/ب1

ارسال نظرات