۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۴۷۴۹۹۴
آیت الله سلیمانی:

دولت در برجام عجولانه عمل کرد

امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: دولتمردان ما در بحث برجام کمی عجولانه عمل کردند و با اینکه امتیازات زیادی از دست دادیم، به دلیل بدعهدی آمریکا، انتظاراتی که داشتیم برآورده نشد.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، گفت: امروز متأسفانه کشورهایی که ادعای مسلمانی و خادمی حرمین شریفین را دارند، علیه دیگر کشورهای اسلامی جنگ به راه انداخته‌اند و مسلمانان را بی گناه، به خاک و خون می‌کشند.

وی بیان کرد: رژیم آل سعود امروز آزادانه در هر نقطه از دنیای اسلام دست به جنایت می‌زند و نمونه بارز آن را در یمن مشاهده می‌کنیم که طبق آمارها، بیش از 2 میلیون و 900 هزار کودک بی‌گناه به دست جلادان سعودی به شهادت رسیده‌اند.

امام جمعه زاهدان افزود: کشورهای غربی هم که خود را حامی حقوق بشر می‌دانند، نه تنها جلوی جنایات آل سعود را نمی‌گیرند، بلکه کشورهایی همچون انگلستان، فرانسه و آمریکا با فروش سلاح به عربستان، از این جنایات حمایت هم می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه برجام نتوانست انتظارات مردم را برآورده کند، اظهار کرد: دولتمردان ما در بحث برجام کمی عجولانه عمل کردند و با اینکه امتیازات زیادی از دست دادیم، به دلیل بدعهدی آمریکا، انتظاراتی که داشتیم برآورده نشد.

آیت‌الله سلیمانی ادامه داد: تاریخ نشان داده است که نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کرد، ما هر زمان که به آمریکا اعتماد کردیم، شکست خوردیم و هر گاه تصمیم گرفتیم روی پای خودمان بایستیم و امید را از بیگانه قطع کنیم، موفق شدیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره به حادثه حریق در ساختمان پلاسکو، عنوان کرد: این فاجعه دردناک را به مقام معظم رهبری، خانواده آسیب دیدگان و همه ملت ایران تسلیت می‌گوییم./202/831/ب1

ارسال نظرات