۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۴۷۴۶۶۱
آیت الله موسوی اصفهانی:

روش های همسرداری مورد توجه قرار گیرد

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان این که روش های همسرداری در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: توجه داشتن به مسائل زناشویی و همچنین راه های همسرداری از نیازهای امروز جامعه است.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان در همایش مزدوجین مدارس علمیه استان همدان که بعد از ظهر امروز در مرکز فرهنگی ولی عصر(عج) همدان برگزار شد با اشاره به جایگاه ازدواج در جامعه اظهار داشت: بالا رفتن سن ازدواج در میان جوانان یکی از مشکلات جامعه است.

وی با اشاره به جایگاه ازدواج در پیشگیری در انحرافات اخلاقی اظهار داشت: یکی از مزیت های طلاب در سبک زندگی سنت حسنه ازدواج در سنین پایین و به موقع است که باید این سنت در جامعه ترویج شود.

آیت الله موسوی اصفهانی ابراز داشت: یکی از مهمترین مواردی که باید در زندگی طلاب رعایت شود توجه به مسائل معنوی است و نباید در مسیر زندگی انسان توجه چندانی به مادیات داشته باشد.

وی در ادامه با بیان این که روش های همسرداری در جامعه باید مورد توجه باشد، گفت: توجه داشتن به مسائل زناشویی و همچنین راه های همسرداری از نیازهای امروز جامعه است.

مدیر حوزه علمیه استان همدان تصریح کرد: توجه به قرآن کریم و توسل و تمسک به اهل بیت(ع) می تواند انسان را در مسیر زندگی حقیقی و سالم قرار دهد و راه انحراف را در انسان مسدود کند.

وی با اشاره به اهمیت صمیمت و دوستی میان زوجین اظهار داشت: زوجین در زندگی زناشویی باید حساسیت های یکدیگر را شناسایی کرده و در رفع مشکلات و ناملایمات به یکدیگر یاری کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی خاطرنشان کرد: فراهم کردن امکانات به تنهایی نمی تواند موجبات خوشبختی افراد را فراهم کند و باید محبت و صمیمت نیز چاشنی کار قرار گیرد.

وی در پایان گفت: اگر زوجین حساسیت های یکدیگر در زمینه اخلاقی را متوجه شوند این مساله محبت را به همراه می آورد و طلاب باید در ازدواج تلبس خود را فراموش نکنند./202/979/ب1

ارسال نظرات