۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۴۶۹۷۰۱
حجت الاسلام میرلوحی:

عده‌ای اسیر بازی‌ بیگانگان در فتنه 88 شدند

عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: آنچه در سال 88 رخ داد نمونه‌ای از نقشه‌های دشمن بود، در این میان هم عده‌ای در داخل اسیر بازی‌ بیگانه شدند و هنوز هم از این غفلت بیرون نیامدند و امید است همه از بصیرت برخوردار شوند.
میرلوحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مصطفی میرلوحی عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) در مراسم ترحیم آیت الله واعظ زاده خراسانی که بعدازظهر امروز در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد با اشاره به اینکه در طول نیم قرن گذشته نام آیت الله واعظ زاده با کسانی که برای تقریب بین مذاهب زحمت کشیدند عجین شده است، اظهار داشت: در واقع هر جا سخنی از تقریب و دعوت وحدت بین مذاهب اسلامی در ایران و سایر کشورهای اسلامی به گوش می‌رسد نام این عالم ربانی جاری است.

وی ادامه داد: موضوع سلفی و اختلافات مذهبی در عصر آیت الله واعظ زاده نیز مطرح بود اما به شدت امروز نبود، البته این عالم ربانی نسبت به این موضوعات و ضرورت وحدت بر پایه محورهایی که پیامبر اکرم(ص) فرموده‌اند نشان‌دهنده ضرروت موضوع وحدت و توجه آیت الله واعظ نیز به این موضوع بود.

عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) تاکید کرد: موضوع اتحاد بین جوامع اسلامی یکی از بزرگترین دغدغه‌های آیت الله واعظ زاده بود، به همین منظور در هرجایی که نام وحدت شنیده می‌شود قلم و نام وی قرار دارد.

حجت الاسلام میرلوحی در رابطه با موضوع بصیرت دینی در واقعه نهم دی یادآور شد: اتفاقات امروز ما در داخل و خارج به خاطر جایگاه ولایت و اهمیت آن است، در واقع اتحاد بین مردم در زمینه ولایت و امامت می‌تواند کمک کند تا مشکلات داخلی و خارجی را به راحتی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: در این شرایط چنانچه مردم در امر ولایت و صیانت از خود سستی نشان دهند شاهد شرایط بدی از سوی داخل و خارج خواهیم بود، آمریکا، انگلیس، اسرائیل و حتی شجره ملعونه عربستان که به دنبال ایجاد اسلام هراسی هستند تلاش خودشان را افزون می‌کنند.

عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) در پایان گفت: در واقع آنچه در سال 88 رخ داد نمونه‌ای از نقشه‌های دشمن بود، در این میان هم عده‌ای در داخل اسیر بازی‌ بیگانه شدند و هنوز هم از این غفلت بیرون نیامدند و امید است همه از بصیرت برخوردار شوند./202/816/ب1

ارسال نظرات