۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۴۶۷۰۰۱
مدير مدرسه علميه ابوتراب امامي کاشاني:

ايران اسلامي برخوردی هوشيارانه، هوشمندانه و قاطع در برابر نقض برجام داشته باشد

مدير مدرسه علميه ابوتراب امامي کاشاني يکي از دلايل عدم موفقيت در زمان پرداختن به برجام را بي توجهي به اقتصاد مقاومتي دانست و گفت: ايران اسلامي بايد يک برخورد هوشيارانه، هوشمندانه و قاطع در برابر نقض برجام انجام دهد.
حجت الاسلام محمد نظري مدير حوزه هاي علميه کاشان

حجت الاسلام رضا محمدنظري، مدير مدرسه علميه ابوتراب امامي کاشاني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، با اشاره به اينکه ايران اسلامي در برجام سودي نبرد، گفت: برجام بيشتر به ناکامي شبيه بود تا کاميابي باشد.

وي يکي از دلايل عدم موفقيت در زمان پرداختن به برجام را بي توجهي به اقتصاد مقاومتي دانست و گفت: انديشه دشمن براي نقض برجام را بايد بررسي کرد که آيا ايجاد مشکلات سياسي و اقتصادي براي ايران است و يا گامهايي بلندتري در نظر دارد.

حجت الاسلام محمدنظري با تأکيد بر اينکه دشمن به دنبال آماده کردن جامعه جهاني براي برخوردهاي تند و خشن با ايران است، گفت: محدود کردن ايدئولوژيک ايران از اهداف دشمن است.

مدير مدرسه علميه ابوتراب امامي کاشاني با بيان اينکه مطرح کردن مسائلي مانند نقض حقوق بشر از سوي ايران يک ترفند جهت محدود کردن ايدئولوژيک ايران است، تأکيد کرد: ايران اسلامي بايد يک برخورد هوشيارانه، هوشمندانه و قاطع در برابر نقض برجام انجام دهد.

وي حقيقت عملکرد جناح هاي آمريکا را يگانه دانست و تفاوتي براي دو طيف فعال در اين کشور قائل نشد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب هر دو جناح آمريکا براي ايران آسيب به همراه داشته اند و رييس جمهور بعدي نيز در همان وادي قدم برخواهد داشت.

به گفته وي، انتقاد رييس جمهور منتخب آمريکا از دخالت هاي آمريکا در کشورهاي مختلف و هزينه کردن براي جنگ و عدم توجه به مسائل اديان را مي توان جهت شناساندن ماهيت آمريکا به افرادي که هنوز نگاهي خام به آمريکا دارند استفاده کرد.

حجت الاسلام محمدنظري تأکيد کرد: مهمترين ابزار ايران براي مقابله با مصوبه نقض برجام از سوي سناي آمريکا، هوشمندي در سياست و اتکا به قدرت مردمي در مقابل خواسته هاي آمريکا است.

مدير مدرسه علميه ابوتراب امامي کاشاني يکپارچه کردن سياست هاي ايران اسلامي را مهم دانست و گفت: انديشه هاي رهبري را بايد جدي گرفت و در اجراي آن شک نکرد./1307/302/ب2

ارسال نظرات