۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۴۶۵۲۷۰
مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر:

واقفان توجه ویژه ای به رسانه ها داشته باشند

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: 110 شبکه کشور در مقابل هجمه 207 شبکه ماهواره ای فارسی زبان با آن همه پشتوانه مالی بسیار ناچیز است که می طلبد واقفان به رسانه ها توجه ویژه ای داشته باشند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، سید حسین ناظر پیش از ظهر امروز در همایش یاوران وقف در سالن همایش صدا و سیمای بوشهر وقف را یک صدقه جاری دانست و گفت: خداوند توفیق وقف را به همه بندگان خود داده است و این بندگان هستند که باید از این فرصت استفاده کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر یکی از وظایف مردم را توجیه وقف کنندگان نسبت نیاز جامعه است و افزود: واقف باید نسبت به شرایط و نیاز جامعه آگاهی کافی را داشته باشد و بر این اساس وقف خود را انجام دهد.

وی بر لزوم ترویج فرهنگ وقف تاکید کرد و گفت: یکی از زمینه های موجود وقف به رسانه است که در عصر کنونی با توجه به اهیمت رسانه ها و مشکلاتی که دارند می توان این کار نیک را انجام داد.

ناظر افزود: رسانه ای که قصد دارد بر افکار عمومی اثرگذار باشد باید نیازهای آن برطرف شود و این بسیار مهم است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با بیان اینکه تعداد 1800 شبکه ماهواره ای وجود گفت: از این تعداد 207 شبکه آن به زبان فارسی علیه نظام جمهوری اسلامی و مبانی اسلامی تبلیغ می کنند و این در حالی است که کل رسانه های بین المللی، ملی و استانی و رادیویی کشور 110 شبکه است.

وی اضافه کرد: این 110 شبکه در مقابل این تعداد هجمه شبکه های ماهواره ای با با آن همه پشتوانه مالی بسیار ناچیز است که می طلبد واقفان به رسانه ها توجه ویژه ای داشته باشند./203/833/ب1

ارسال نظرات