۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۴۶۴۶۱۴
مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری همایش وقف و رسانه در بیرجند

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی گفت: همایش وقف و رسانه 15 آذرماه برگزار و در این همایش از تعدادی واقفان فعال و برتر سال 95 و خبرنگاران فعال در حوزه وقف و رسانه تجلیل می شود.
همايش وقف و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدطاهر گرایلی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تبیین و تشریح جایگاه سنت حسنه وقف برای رفع نیازهای آحاد جامعه از اهداف نام گذاری دهه وقف بوده است.

وی با بیان اینکه تمام افراد جامعه می توانند وقف انجام دهند و تنها مربوط به عده خاصی نیست، گفت: وقف کار مقدسی است که برخی ها جهادگونه با گذشت از سرمایه عمر خود مدال پر افتخار واقف بودن را کسب می کنند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی افزود: دستگاه های اجرایی باید در جهت رفع نیازهای جامعه و در راستای مقوله وقف گام بردارند، این دهه نیز برای بیان ظرفیت ها و دستاوردهای وقف برای جامعه می تواند بهترین فرصت باشد.

حجت الاسلام گرایلی با اشاره به برگزاری همایش وقف و رسانه، تصریح کرد: همایش وقف و رسانه 15 آذرماه سال جاری در مجتمع ایثار بیرجند با حضور حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون برگزار می شود، در این همایش از تعدادی واقفان فعال و برتر سال 95 و خبرنگاران فعال در حوزه وقف و رسانه تجلیل و تقدیر می شود.

وی ادامه داد: ایجاد دغدغه وانگیزه نسبت به ارتقای آگاهی مردم در میان اصحاب رسانه‌، استفاده از ظرفیت رسانه ها برای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و پوشش گسترده و مطلوب برنامه‌های وقف از جمله اهداف این همایش است./203/880/ب1

ارسال نظرات