۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۴۶۳۹۷۶
رییس ستاد اقامه نماز استان همدان مطرح کرد؛

نقش تعیین کننده مسؤولان در ترویج فرهنگ نماز

حجت الاسلام حسنی حلم در پایان گفت: همه افراد جامعه باید نسبت به تقویت فرهنگ نماز کوشا باشند و در این زمینه وظیفه مسؤولان بسیار مهم و سنگین است.
حجت الاسلام حسنی حلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سید مرتضی حسنی حلم رییس ستاد اقامه نماز استان همدان در اجلاس استانی نماز که ظهر امروز با موضوع نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی در همدان برگزار شد اظهار داشت: از همه مسؤولانی که در زمینه برپایی نماز در استان همکاری کردند تشکر می کنیم.

وی با اشاره به آثار مثبت نماز در جامعه گفت: برپایی نماز در جاممعه افزون بر این که جامعه را نسبت به مشکلات واکسینه می کند سبب تعالی و سعادت جامعه می شود.

حجت الاسلام حسنی حلم ابراز داشت: برپایی نماز سبب می شود که جامعه نسبت به هنجارها توجه ویژه داشته باشد و باید دانست که رسیدن به این نقطه نیازمند برنامه ریزی است.

وی در ادامه با بیان این که فرهنگ نماز باید در جامعه تبیین شود گفت: استان همدان از جمله استان هایی است که در زمینه نماز رتبه اول را احراز کرده است و این به دلیل همکاری مسؤولان است.

رییس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: برای ترویج و تبیین رهنگ نماز در جامعه لازم است که بسترسازی و زمینه سازی دقیق صورت گیرد.

وی موج آفرینی در زمینه نماز را از امور مهم توصیف کرد و گفت: ترویج فرهنگ نماز در جامعه سبب می شود که نشاط معنوی جامعه و تربیت جامعه به سوی تعالی حرکت کند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به جایگاه نماز در فرهنگ جامعه گفت: همه افراد باید به اندازه توان خود در راه پویایی نماز بکوشند و همه ارگان ها با همکاری در زمینه ارزیابی برپایی نماز در ارگان ها ما را یاری کنند.

حجت الاسلام حسنی حلم در پایان ابراز داشت: همه افراد جامعه باید نسبت به تقویت فرهنگ نماز کوشا باشند و در این زمینه وظیفه مسؤولان بسیار مهم و سنگین است./979/202/ب3

ارسال نظرات