۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۴۶۱۰۳۱
نمایشگاه مطبوعات؛

رسانه های حوزه دین و اندیشه دغدغه های فرهنگی جامعه را منعکس کنند

کارشناس مذهبی گفت: رسانه های حوزه دین و اندیشه باید ورود جدی تری پیدا کرده و دغدغه های فرهنگی را به نحو اثربخشی در جامعه نمود دهند.
نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

حجت الاسلام رحیم جعفری، کارشناس مذهبی امروز در جریان بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهارداشت: رسانه هایی که در حوزه دین و اندیشه دارند کار می کنند باید دغدغه ویژه ای نسبت به مسائل فرهنگی موجود جامعه داشته باشند.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ اسلامی از جمله امور مهم و اساسی است که باید به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است به آن توجه شود.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: ضرورت دارد برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف کارهای شایسته و اثرگذار صورت گیرد چون نیازی اساسی است.

حجت الاسلام جعفری افزود: عده ای در جامعه تنها از اسم فرهنگ خوششان می آید و آن را مطرح می کنند و در این حوزه کمتر دلسوزی لازم را دارند که نباید اینگونه باشد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه های حوزه دین و اندیشه باید ورود جدی تری پیدا کرده و دغدغه های فرهنگی را به نحو اثربخشی در جامعه نمود دهند.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند برنامه ریزی و اقدام اساسی است از این رو باید به آن توجه شود و کارهای خوبی در این حوزه صورت گیرد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، گفت: ضرورت دارد به مقوله حجاب و عفاف در نمایشگاه توجه ویژه ای انجام شود و به این مقوله مهم نگاه شایسته صورت گیرد.

وی اظهار داشت: در نمایشگاه مطبوعات از مباحث فرهنگی غفلت می شود و بیشتر فعالیتها در حوزه سیاسی است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات