۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۶۰۷۵۷
امام جمعه ماهنشان:

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مشخص کننده معیار انقلابی بودن است

امام جمعه ماهنشان با اشاره به توان بالای رهبر انقلاب در رصد مسائل کشور و منطقه، گفت: معیار انقلابی بودن، فرامین رهبری است، چرا که ایشان دید وسیعی داشته و به دلیل رصدی که برایشان با توجه به جایگاه رهبری امت، مقدور است، بی شک بهترین دید را نسبت به حوزه ها داشته و از این رو قطعا بهترین راهکار دقت در رهنمودهای ایشان است.
امام جمعه ماهنشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور، امام جمعه شهرستان ماهنشان امروز در افتتاحیه کلاس های گارگاه آموزش شورای پایگاه های بسیج سپاه ناحیه ماهنشان، با اشاره به رموز موفقیت کشور، گفت: رمز موفقیت کشور ما انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

وی در ادامه با اشاره به معیارهای انقلابی بودن در عمل به بیانات رهبری انقلاب، افزود: هرجا به موفقیت نرسیدیم و شکست خوردیم، نتیجه کوتاهی از فرهنگ انقلابی است، برای آنکه بدانیم تا چه حد به معیارهای حوزه انقلابی نزدیک هستیم و اینکه تا چه حد از آن دور هستم، باید ببینیم چقد با سخنان رهبری تطبیق داریم.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به شورای پایگاه ها و مربیان حلقات صالحین، تصریح کرد: گوش فرادادن به بیانات رهبر انقلاب راه و مسیر انتخاب درست را نشان داده و از بیانات ایشان می توان خیلی از موارد و راهکارهای انقلابی بودن و ماندن را استنباط کرد، از این رو باید ارزیابی دقیقی از سخنان ایشان انجام بدهیم چرا که سخنان ایشان به صورت دسته بندی شده آماده است.

حجت الاسلام زاهدی پور در ادامه با اشاره به توان بالای رهبر انقلاب در رصد اتفاقات کشور و منطقه، اظهار داشت: معیار انقلابی بودن، فرمایشات رهبری است، چرا که ایشان دید وسیعی داشته و به دلیل رصدی که برایشان با توجه به جایگاهی رهبری، مقدور است، بی شک بهترین دید را نسبت به حوزه ها داشته و قطعا بهترین راهکار دقت در رهنمودهای ایشان است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بالای مربیان در آینده سازی برای دانش آموزان، تصریح کرد: هر گونه تحول اساسی در جامعه مستلزم متحول شدن نظام آموزشی بوده و محور اصلی پیشرفت هر نظام آموزشی کیفیت عملکرد مربیان است، از این رو معلم یا مربی به عنوان مهم ترین رکن تعلیم و تربیت در پرورش ابعاد آموزشی، اعتقادی، عاطفی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی دانش آموزان مستقیماً دخالت دارد.

امام جمعه شهرستان ماهنشان در ادامه با اشاره به لزوم رصد سخنان رهبری و تحلیل آن از سوی مربیان صالحین خاطر نشان کرد: هدف از شجره طیبه صالحین، تعلیم و تربیت بسیجیان و تعالی معنوی آنها در عرصه های معرفت دینی، تربیت اسلامی و بصیرت سیاسی است.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر کسی به بیانات رهبر انقلاب گوش نکند نمی تواند بصیرت لازم را کسب کرده و در مسائل سیاسی و دیگر عرصه ها دچار اشتباه می شود، چرا که رهبر انقلاب قطب نمای ما بوده و این یعنی ایشان به ما مسیر را نشان می دهد نه اینکه خود می رود و ما از پشت سر ایشان را تماشا  کنیم./949/203/ب2

ارسال نظرات