۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۶۰۰۷۷
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني:

خدمت به زائران امام حسين بزرگ ترين افتخار است

مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق خدمت به زائران حسيني را بزرگ ترين افتخار، ايجاد همبستگي را مهم ترين رسالت و تهيه اسكان مناسب براي زائران راخدمتي بزرگ برشمرد.
نجفی روحانی

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در مراسم افتتاح هتل كربلا الدولي كه عصر يكشنبه با حضور رئيس سازمان حج و زيارت و نماينده مقام معظم رهبري در عراق و جمعي از مسؤولان ايراني و عراق برگزار شد خدمت رساني به زائران را بسيار ارزشمند و داراي اجر و پاداش فراون خواند و با اشاره به حديثي از امام صادق (ع) گفت: هركس براي زائر امام حسين (ع) قدمي بردارد و امكاناتي را فراهم كند و مالي را هزينه نمايد خداوند چندين برابرآن به او عطا مي كند.

وي با بيان اينكه خدمت گذاران به زائران امام حسين (ع) هر درهمي كه هزينه مي كنند به اندازه كوه احد براي آنها حسنه و ثواب مي نويسند و بلا و مشكلات را از آنها دفع مي كنند، اظهار داشت: ساخت هتل كربلا الدولي از مصاديق تجهيز امكانات اسكاني براي زائران حضرت سيدالشهدا (ع) است و اجر و پاداش زيادي را به همراه خواهد داشت.

مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري، عراق را كشوري مستقل و داراي مقررات خاص خواند و افزود: بزرگ ترين نعمت يك كشور امنيت است و امنيت كشور عراق امنيت كشور ايران نيز مي باشد؛ اتحاد و انسجام بين ملت دو كشور در امنيت اين دو بسيار مؤثر است و همه ما بايد در راستاي اتحاد و انسجام قدم بر داريم تا امنيت تحكيم شود كه در سايه امنيت اقتصاد نيز رشد خواهدكرد.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني با بين اينكه ساخت و ساز هتل به طور مشترك براي زائران در ايجاد محبت و صميمت نقش فراواني دارد، ابراز اميدواري كرد پروژه هاي مختلفي كه جمهوري اسلامي ايران با مشاركت و همكاري مردم شريف عراق در اين كشور شروع كرده تداوم و توسعه پيدا كند.

وي خاطر نشان كرد: فراهم كردن امكانات و اسكان به طور مشاركت از مظاهر همبستگي عملي است و بايد ساخت هتل و تهيه محل اسكان براي زائران در كربلاي معلا و نجف اشرف در اولويت قرار گيرد كه اين كار خدمت بزرگي به زائران است و موجب خير و بركات فراواني است.

مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق با تقدير و تشكر از تمام كساني كه در ساخت اين هتل و ساير پروژه هاي در دست احداث نقش دارند، ابراز اميدواري كرد كه اين پروژه ها هر چه بيشتر گسترش يابد و در اماكن اعتاب مقدسه امكانات راحتي براي زائران فراهم شود./1330/د102/ب1

ارسال نظرات