۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۵۹۶۰۶
با سخنرانی رییس جمهور؛

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات رسما آغاز به کار کرد

مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار «شفافیت و صداقت» با سخنرانی رییس جمهور برگزار شد.
نمایشگاه مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با شعار «شفافیت و صداقت» پیش از ظهر امروز در سالن نشست های مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

سخنران ویژه این مراسم دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشور بود که وی با اشاره به نقش گسترده رسانه و مطبوعات در ایجاد حس امنیت و آرامش در کشور اظهار داشت: فقط برای امنیت نمی توانیم به نیروهای نظامی و دیپلماسی خارجی دل خوش باشیم چراکه اگر این گونه بود کشورهای منطقه ما که ارتش قوی و دیپلماسی خوبی دارند دراین وضعیت ناهنجار قرار نداشتند.

وی در ادامه از راه اندازی طرح نظام رسانه خبر داد و عنوان کرد: در این نظام همچون نظام پزشکی و مهندسی مشکلات و تخلفات احتمالی رسانه ها و مطبوعات پیگیری می شود تا اصحاب رسانه مستقیما با دادگاه قضایی مرتبط نباشند تا بتوان تصمیمی دقیق و کارشناسی شده در باره آنها گرفت.

در این مراسم که علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشت، صالحی امیری وزیر جدید این وزارتخانه به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: بی شک رسانه ها و مطبوعات چراغ روشنی برای دستیابی به نظام فرهنگی و اقتصادی هستند و در مسیر توسعه و پیشرفت نقش اساسی ایفا می کنند.

در این مراسم رضا رفیع شاعر و طنز پرداز و مجری برنامه قندپهلو نیز حاضر بود و اشعاری طنز درمورد تغییر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرائت کرد.

گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، با حضور مؤسسه های مطبوعاتی، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی از چهاردهم تا بیست و یکم آبان ماه در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران برقرار است./978/پ202/ب1

ارسال نظرات