۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۴۵۹۲۱۴
استاد حوزه علمیه بابل:

تسخیر لانه جاسوسی نقطه عطف مبارزه انقلاب با آمریکا است

استاد حوزه علمیه بابل نقطه عطف مبارزه ملت ایران را با آمریکا در تسخیر لانه جاسوسی عنوان کرد و گفت: ملت ایران در سال 57 با درهم شکستن رژیم دست نشانده آمریکا در کشور انقلاب بزرگی را به وجود آورد و در13 آبان 58 ابهت آمریکا را با تصرف جاسوسخانه شیطان بزرگ در هم شکست.
محمدعلی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، استاد حوزه علمیه بابل شب گذشته در جمع تعدادی از بسیجیان پایگاههای بندپی غربی در مسجد بزرودپی با اشاره به مبارزه ملت ایران در مقابل استکبار آمریکا، گفت: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، روزی ماندگار و به یاد ماندنی را در تاریخ ملت ایران به ثبت رساند.

وی با اشاره به این مطلب که بنیان انقلاب اسلامی و مبارزه امام راحل از سال 1342 با مبارزه با آمریکا شکل گرفت، افزود: نقطه آغاز مبارزه امام راحل در مقابل نظام شاهنشاهی طاغوت از مبارزه با آمریکا به ویژه لایحه کاپیتولاسیون شکل گرفت و امام راحل با این اعتراض، تبعید 15 ساله از کشور را به جان خرید.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی بندپی غربی نقطه عطف مبارزه ملت ایران را با آمریکا در تسخیر لانه جاسوسی عنوان کرد و اظهار داشت: ملت ایران در سال 57 با در هم شکستن رژیم دست نشانده آمریکا در کشور انقلاب بزرگی را به وجود آورد و در 13 آبان 58 ابهت آمریکا را با تصرف جاسوسخانه شیطان بزرگ در هم شکست.

وی ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به تعبیر امام راحل انقلاب دوم بود که توانست انقلاب اسلامی را به عنوان یک نظام پیشرو در مبارزه با استکبار و الگویی شایسته در سطح جهان معرفی کند.

حجت الاسلام حاجی زاده 13 آبان را روز مرگ بر آمریکا در تاریخ ملت ایران عنوان و خاطرنشان کرد: رد پای آمریکا در سه مناسبت مهم 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی دیده می شود و بر این اساس در این روز فریاد مرگ بر آمریکا را رساتر از هر زمان دیگر باید فریاد زد.

وی افزود: مرگ بر آمریکا روز مرگ بر سیاستهای شیطانی و استکباری آمریکا است، زیرا امروز آمریکا جنایتکار ترین دولت در سطح جهان است.

استاد حوزه علمیه به رد پای آمریکایی ها در جنایت های بزرگ قرن اخیر اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها با خوی استکباری و ظالمانه خود به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم در جنایتهای بزرگ یک قرن اخیر در سطح جهان نقش آفرینی کردند.

وی افزود: از اول انقلاب تاکنون آمریکا از انواع ابزارها از جمله نظامی، اقتصادی، سیاسی علیه انقلاب اسلامی استفاده کرد و امروز گزینه های جدیدی مانند نفوذ را هم به لیست اضافه کرده است.

حجت الاسلام حاجی زاده جنایات آمریکا در سطح جهان را در حفظ و توسعه منافع خود در جهان دانست و تصریح کرد: نظام آمریکایی نظام سلطه و استکبار بر دیگر ملتها است و طراحی آنها درباره جهان براساس کسب منافع حداکثری و حفظ این سلطه به منظور منافع بیشتر است.

وی ادامه داد: روز 13 آبان روز فریاد بلند مرگ بر آمریکا و مقاومت در برابر نظام استکباری با تأسی از قیام کربلا است.

استاد حوزه علمیه ساز و کار آمریکا را در مواجهه با دیگر ملتها و دولتها براساس زورگویی عنوان و تأکید کرد: توهین، تحقیر، هتک حرمت و چپاول دیگر کشورها برخاسته از خوی استعماری برجا مانده از قرون گذشته است و باید نظام اسلامی همچنان پیشتازی خود را در مبارزه با آمریکا در جهان حفظ کند.

وی با اشاره به برجام و جوسازی برخی از افراد، گروهها و رسانه ها برای دست برداشتن از مبارزه با آمریکا، گفت: ایستادگی و مقاومت ما در برابر آمریکا یک اصل عاقلانه است که باید همراه با تدبیر صورت گیرد و ماحصل آن بر اساس وعده الهی، نصرت است./1313/202/ب2

ارسال نظرات