۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۴۵۶۹۷۶
امام جمعه کبودرآهنگ:

نباید چیزی بین انسان و نماز فاصله بیاندازد

حجت الاسلام روحانی گفت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و همچنین آسیب های اجتماعی توجه ویژه به مساله نماز است.
حجت الاسلام روحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان؛ حجت الاسلام روحانی امام جمعه کبودرآهنگ در اجلاس نماز و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی که ظهر امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودرآهنگ برگزار شد با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری ابراز داشت: نماز نقش بی بدیل و انکار ناپذیری در پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی دارد.

وی با اشاره به روایات فراوان در این زمینه افزود: روایات متعددی وجود دارد که همگی اهمیت این فریضه را در دین مبین اسلام نشان می دهد.

امام جمعه کبودرآهنگ با توجه به اهمی نماز در اسلام و جامعه تصریح کرد :معیار ارزش گذاری به همه تلاش ها و خدمت های مسؤولان همانا اهمیت دادن به نماز است.

وی با تاکید به نماز اول وقت خاطر نشان کرد: نباید نماز را با دیگر امور قیاس کرد و چیزی نباید بین ما و نماز فاصله بیاندازد.

حجت الاسلام روحانی اظهار داشت :بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و همچنین آسیب های اجتماعی توجه ویژه به مسأله نماز است.

وی گفت:بایستی با تشویق نوجوانان و جوانان کشور و بکارگیری تمامی امکانات مادی و معنوی و مدیریتی جهت تقویت احساس مسؤولیت همگانی قدم برداریم.

امام جمعه کبودرآهنگ اضافه کرد: ظرفیت و میدان کار و همچنین عطش جامعه اسلامی برای رسیدن به نقطه مطلوب بسیار بیشتر از وضعیت کنونی است.

وی در پایان ضمن گوشزد کردن وظیفه خطیر مسؤولان دستگاه های اجرایی خاطرنشان کرد :سراسر زندگی بنیانگذار انقلاب اسلامی حاوی نقش با اهمیت و الهام بخش نماز است که بایستی به جوانان نشان داده شود./979/202/ب3

ارسال نظرات