۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۵۶۷۲۱
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

مسؤولان به دنبال توافق و ارتباط با آمریکا نباشند

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با ابراز تأسف از عملکرد برخی مسؤلان در پیگیری ارتباط با آمریکا، گفت: امروز مسؤولان دولتی باید بدانند که توافق هسته ای مقدمه ای برای نفوذ و ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.
حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به بدعهدی آمریکا در اجرای تعهدات برجام، اظهار داشت: عکس العمل دولت استکباری آمریکا مطابق پیش بینی رهبری، بدعهدی در توافقات و در نتیجه بی حاصلی برجام بود.

وی با بیان اینکه دولتمردان آمریکا وقاحت را به نهایت رسانده اند، گفت: بعد از اجرای مو به موی مفاد برجام، بتن ریزی آب سنگین اراک و تعطیلی تولید انرژی هسته ای، وزیر امور خارجه آمریکا با وقاحت تمام می گوید تا مادامی که ایران به دنبال حفظ توان نیروهای مسلح خود و حمایت از جبهه مقاومت اسلامی باشد تحریمی لغو نخواهد شد.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با ابراز تأسف از عملکرد برخی مسؤلان در پیگیری ارتباط با آمریکا، افزود: امروز مسؤولان دولتی باید بدانند که توافق هسته ای مقدمه ای است برای نفوذ و ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران، موجب تعجب است که با این وجود چگونه مسؤولان باز هم به دنبال دشمنان افتاده اند.

وی با بیان اینکه مقاومت در برابر دشمنان مصداق عینی جهاد اکبر است، ادامه داد: در روزهای گذشته مردم عراق با مقاومت در برابر تکفیریهای مزدور، عملیات آزادسازی موصل را کلید زدند و تا چند ماه آینده شاهد آزادسازی کامل موصل از دست داعش و ریشه کن شدن تکفیریها در عراق خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر مزدوران و دشمنان انقلاب و نظام تنها راه تعالی کشور است، ابراز داشت: اگر مسؤولان کشورهای مختلف خط مبارزه با استکبار را ادامه می دادند اکنون در خاورمیانه اثری از آمریکا و تکفیریها وجود نداشت، جهانیان امروز متنفر از آمریکا و سیاستهای کثیف آنان هستند.

وی ملت ایران را ملتی حسینی و انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران با تأسی از شعار هیهات من الذله امام حسین(ع) همیشه در مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی کردند و هیچ وقت زیربار ظلم نرفته و نخواهند رفت؛ ملت ایران ملتی هستند که با پیروی از امام راحل دشمن را زمین گیر و مآیوس کردند.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در گرو توجه به دورن و ظرفیتهای داخل کشور است، ابراز داشت: اگر نگاه مان به داخل کشور و استعدادهای درونی کشور باشد ما پیشرفت خواهیم کرد، نگاه به بیرون یک اشتباه بزرگ و ضایع کردن فرصت است./۸۵۴/303/ب2

ارسال نظرات