۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۴۵۶۵۹۰
امام جمعه موقت کرمان:

سیاست های کلی انتخابات باید مورد توجه همه قرار گیرد

حجت الاسلام صباحی با اشاره به اینکه بیان و ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی ولی فقیه باید برای همیشه مورد توجه قرار گیرد، گفت: بعضا افراد نفهمیده به ولایت فقیه، که ستون دین و نظام است حمله می کنند و تلاش های رهبری در نقاط حساس و تاریخ ساز انقلاب را نمی بینند.
حجت الاسلام صباحی خطیب موقت کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های نماز جمعه امروز کرمان در مصلی امام علی (ع) این شهر با اشاره به اینکه بیان و ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی ولایت مطلقه فقیه باید برای همیشه مورد توجه قرار گیرد، گفت: بعضا افراد نفهمیده به ولایت فقیه، که ستون دین و نظام است حمله می کنند و تلاش های رهبری در نقاط حساس و تاریخ ساز انقلاب را نمی بینند.

خطیب جمعه کرمان اظهار داشت: نخستین آیین سوگواری و عزاداری برای سیدالشهدا از سوی امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) برگزار شد که ادامه این روش بزرگواران را امروز در مساجد، تکایا و حسینیه ها شاهدیم.

وی عنوان کرد: روشنگری حضرت زینب و امام سجاد(ع) سبب زنده نگه داشتن قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا شد.

حجت الاسلام صباحی خاطر نشان کرد: قوانین را معمولا کسانی می نویسند که خودشان باید رای بیاورند و چه بسا قانون را به شکلی می نویسند که با آنها تطبیق یابد اما تدوین قوانین کلی به منظور آن است افراد خود را با قوانین منطبق کنند نه اینکه قانون با افراد منطبق باشد.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با نخبگان علمی کشور عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودنده اند: لحظه ای در دفاع از جامعه علمی و نخبگان کشور کوتاه نمی آیم.

خطیب جمعه کرمان خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات موجود در کشور و راه اندازی چرخ اقتصاد باید کار به نیروی متخصص، جوان و نخبه آن حرفه واگذار شود.

حجت الاسلام صباحی در پایان ضمن تسلیت سالروز شهادت فرزند امام خمینی (ره) گفت: شهادت حاج آقا مصطفی روند انقلاب را تسریع کرد و امیدواریم خداوند روح این شهید و سایر شهدای انقلاب را با شهدای کربلا محشور کند./201/866/ب1

ارسال نظرات