۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۵۶۴۷۲
وزیر کشور:

ترویج افراطی‌گری، ترفند صهیونیسم برای تخریب سرزمین‌های اسلامی است

وزیر کشور گفت: صهیونیستها با ترویج خشونت و افراطی گری در منطقه سعی دارند تا به دست خود مسلمانان، سرزمینهای اسلامی را تخریب کنند، جان و مال و تمدن آنان را در مسیر نابودی قرار داده و بیشترین سود را از این ناامنی ببرند.
وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان، چهارمین یادواره شهید حبیب لکزایی امروز، 29 مهرماه با حضور وزیر کشور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعدادی از علمای اهل تسنن و تشیع و مسؤولان استانی در شهرستان زاهدان برگزار شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در این مراسم بیان کرد: شهیدانی همچون سردار لکزایی و شهید شوشتری برای نزدیک کردن دلهای مردم شیعه و سنی به یکدیگر مجاهدت می‌کردند و به‌حق شهادت لایق آنان بود.

وی با بیان اینکه شهیدان باید الگوی جامعه قرار گیرند، اظهار کرد: ما نسبت به شهدا تعهد داریم؛ باید راه آنان را ادامه بدهیم و در مسیر فکری آنان حرکت کنیم؛ امروز آنچه خواسته شهدا از ما است، ایستادگی در مقابل ظلم دنیای استکبار است.

وزیر کشور افزود: متأسفانه امروزه برخی افراد ساده لوح و جاهل، به پشتیبانی قدرتهای استکباری در منطقه فتنه و ناامنی ایجاد کرده‌اند و جان و مال و ناموس جوامع اسلامی را مورد تعرض قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی با تمام توان خود سعی دارد تا افراطی‌گری را در منطقه مهار کند و جلوی جنایتهای جلادان را بگیرد و این افتخاری بزرگ برای نظام اسلامی است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه منابع مسلمانان منطقه در حال از بین رفتن است و سود آن به جیب رژیم صهیونیستی می‌رود، ادامه داد: دشمنان بدانند این روزها خواهد گذشت خداوند حافظ دین خود است و دین ناب محمدی(ص) به همت مسلمین مجاهدین به پیروزی خواهد رسید.

وزیر کشور با بیان اینکه خط سرخ شهادت همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: ملت ما همواره سربلند است؛ گوش به فرمان ولی امر مسلمین بوده و همانطور که همه دوستان و دشمنان اعتراف دارند، نظام اسلامی به خوبی توانسته است خشونت و افراطی گری را مهار کند./101/831/ب1

ارسال نظرات