۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۴۵۵۵۷۹
حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی:

عشق با معرفت ماندگار و تعالي بخش است

مسئول بعثه مقام معظم رهبري در عراق، سفر زيارتي كربلا را سفر عشق و معرفت خواند و گفت: هر عشقي كه از پي معرفت باشد، ماندگار، سازنده و تعالي بخش است.
حجت الاسلام نجفی روحانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني جريان امام حسين (ع) را تجلي همه خوبي ها و زيبايي ها توصيف كرد و افزود: اگر زائرين به درستي اين جريان را رصد كنند و به آن زيبايي ها نائل گردند، اخلاق و رفتارشان حسيني مي شود و خود عزت بخش جامعه اسلامي مي گردند.

وي با اشاره به جايگاه ولايت، بصيرت و ايثار و فداكاري در نهضت عاشوراي حسيني، حضرت ابوالفضل (ع) را مظهر كامل ولايت مداري، صاحب بصيرتي عميق، ايثار و فداكاري خالصانه دانست و گفت: حضرت ابوالفضل عليه السلام بهترين الگو براي جوانان است.
مسئول بعثه مقام معظم رهبري در عراق با اشاره به مقابله استكبار با دينمداري اظهار داشت: امروز دين از همه جهات مورد تهاجم استكبار جهاني واقع شده است، براي دفاع از دين و دينمداري بايد به حضرت عباس(ع) اقتداء كرد كه فرمود : به خدا قسم اگر دست راست من را قطع كنيد هرگز از دين خود دست بر نخواهم برداشت.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني افزود: ما بايد به عنوان زائر حضرت ابوالفضل (ع) تا پاي جان در مقابل دشمن بايستيم، از دين خدا مانند ايشان حمايت كنيم، در ولايت پذيري محكم بوده و با بصيرت كامل دشمن ستيز باشيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: اعمال حج و مناسك آن، براي افراد و زمان خاص مي باشد اما معارف و پيام هاي كربلا براي همه مردم در تمام نقاط دنياست.
مسئول بعثه مقام معظم رهبري در عتبات عاليات عراق ادامه داد: ما بايد معرفت و مبارزه با دشمن و ايثار و فداكاري را كه روح وقوف در عرفات، مشعر، رمي جمرات و قرباني است در خود زنده كنيم همانگونه كه امام حسين (ع) در كربلا با دشمنان دين خدا مقابله كرد و خود و همه هستي اش را در دفاع از دين خدا فدا نمود.
وي از دانشگاهيان خواست با قلم و زبان خودبا تيرهاي تبليغاتي دشمنان كه در رسانه ها و فضاي مجازي انتشار مي دهند، هوشيارانه مقابله كنند./1330/د102/ی

ارسال نظرات