۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۴۵۲۳۴۷
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی مطرح کرد؛

ضرورت تقویت حوزه های علمیه برای مقابله با تهاجم اعتقادی و فرهنگی دشمن

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور طلاب خواهر را سربازان نظام اسلامی توصیف کرد وگفت: برای حراست از مرزهای اعتقادی کشور باید ظرفیت های بیشتری در اختیار حوزه های خواهران قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی ظهر امروز در مراسم افتتاح حوزه علمیه الراضیه شهرستان اسدآباد با اشاره به ضرورت حضور خواهران طلبه در جامعه، اظهار داشت: امروز مسؤولیت حوزه های علمیه به مراتب سخت تر از گذشته است.

وی با بیان این که حوزه های خواهران تاکنون بیش از 90 هزار فارغ التحصیل داشته است، ابراز داشت: با توجه به هجمه های دشمنان در برابر ارزش های اسلامی باید بسترهای گسترش فعالیت حوزه های علیمه خواهران در کشور ایجاد شود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور از تحصیل 70 هزار طلبه خواهر در کشور خبر داد و افزود: حوزه های علمیه نقش مهمی را در رفع مشکلات و معضلات اجتماعی ایفا می کنند و باید توجه بیشتری نسبت به توقیت حوزه های علمیه صورت گیرد.

وی طلاب خواهر حوزه های علمیه را سربازان نظام اسلامی توصیف کرد و ابراز داشت: برای حراست از مرزهای اعتقادی کشور باید ظرفیت های بیشتری در اختیار حوزه های خواهران قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی خاطرنشان کرد: امروز عزت و سربلندی کشور نشان از تمکن نظام اسلامی است و به همین دلیل نقش حوزه های علمیه در حراست و پاسداری از آن پررنگ تر است.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ در کشور، اظهار داشت: حوزه های علیمه به عنوان مأمن ملت ایران محسوب می شوند و باید در بعد مالی و معنوی مورد حمایت قرار گیرند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 10 هزار مبلغه خواهر در کشور به امور تبلیغی اشتغال دارند که استان همدان در این زمینه سهم بسزایی دارد.

وی در پایان با اشاره به این مطلب که حوزه های علمیه نباید بدون حمایت  و غریب بمانند، گفت:‌ انقلاب ما انقلابی اسلامی است و اسلام با هیچ قیدی از انقلاب جدا نخواهد شد و در همین راستا باید برای تربیت نسل های جدید در حوزه های علمیه، حوزه تقویت شود./979/202/ب2

ارسال نظرات