۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۴۵۱۹۲۷
عضو مجمع نمایندگان طلاب مطرح کرد؛

تقویت بنیه دفاعی لازمه جلوگیری از هجوم دشمنان

حجت الاسلام غیبی با بیان اینکه تقویت بنیه دفاعی برای یک کشور بسیار مهم است، گفت: اگر دفاع و آمادگی رزمی نداشتیم نمی‌توانستیم این‌گونه با اقتدار جلوی دشمنان قد علم کنیم و نگذاریم که کوچک‌ترین خطایی را انجام دهند.
حجت الاسلام غیبی

حجت‌الاسلام علی‏رضا غیبی، نماینده طلاب و فضلای تبریز در مجمع نمایندگان حوزه علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با توجه به ضرورت امر دفاع در زندگی روز مره گفت: حیوانات هم از خودشان دفاع می‌کنند و نسبت به حیوانیت و جسم خود برنامه و زندگی خود حالت دفاعی دارند؛ بنابراین انسان که از کمال و درجه بالاتری برخوردار است برای حفظ ارزش‌های خود در مقابل خطرات باید دفاع و جنگ کند.

وی ادامه داد: دین اسلام که دین حق است و در شیعه جان می‌گیرد، منافع جهان خواران، دنیا طلبان و دنیا پرستان به خطر می‌اندازد، مسلماً اینها بر علیه این دین مقدس قیام می‌کنند و خواهند کرد.

حجت الاسلام غیبی تصریح کرد: نمی‌توان گفت که ما دشمن نداریم یا می‌توانیم با دشمنان کنار بیاییم، چون اگر ما کنار بیاییم آن‌ها کنار نمی‌آیند ولی متأسفانه امروزه در مملکت ما برخی افراد به دنبال این هستند که با افرادی کنار بیایند، درحالی که خباثت آنها در قبل برای ما آشکار شده بود.

 وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا کشور ما یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است، ابراز داشت: امروزه ما این امنیت را مدیون دلیرمردانی هستیم که با عنوان مدافعان حرم برای مبارزه با ظلم راهی کشورهای مسلمان همسایه می‌شوند تا ذره ای از امنیت کشورشان کم نشود.

عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه با بیان اینکه تفکرات غلط و چراغ سبز نشان دادن به آمریکا در این شرایط از تفکرات غیر الهی است، تصریح کرد: در واقع اینها مقاصد سوئی دارند که هیچ وقت به آن نخواهند رسید.

حجت الاسلام غیبی افزود: در واقع با این کاری که انجام دادند ماهیت و باطنشان با این تفکرات باطل و غلط آشکار شد که رهبر معظم انقلاب با درایت و بصیرتی که دارند مانع از کج‌روی آنها شدند و اجازه ندادند که آنها کار را برای کشور سخت‌تر کنند.

وی با بیان اینکه تقویت بنیه دفاعی برای یک کشور بسیار مهم است، گفت: اگر دفاع و آمادگی رزمی نداشتیم نمی‌توانستیم این‌گونه با اقتدار جلوی دشمنان قد علم کنیم و نگذاریم که کوچک‌ترین خطایی را انجام دهند./875/ت302/ی

ارسال نظرات