۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۴۵۱۸۰۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بی عدالتی‌ در اسلام و تشیع جایگاهی ندارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مکتب اهل بیت(ع) بر اساس عدل است و هر کسی که از راه عدل خارج شد ناسپاسی کرده است، بی عدالتی‌ها در مذهب و دین ما نباید وجود داشته باشد و اگر همه چیز باشد اما عدالت نباشد نمی‌توانیم به مقصد برسیم، بنابراین باید بکشویم عدالت را به عنوان شاخصه دین خود حفظ کنیم.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با مديركل و كاركنان دامپزشكي خراسان جنوبی، اظهار داشت: همکاران در دامپزشکی کار بسیار ارزشمندی دارند چرا که برای رضای خدا کار انجام می‌دهند و با نیت خالص به وظایف خود عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه دامپزشکی در خدمت به جامعه هم نقش اقتصادی، هم نقش بهداشتی و هم نقش دفاعی دارد، گفت: نوع بیماری‌ها در حیوانات و اشجار در گذشته‌ها بومی و محدود بوده است، ارتباطات جهانی از گذشته تاکنون مسائل شرعی را در جهات مختلف به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بسیاری از بیماری‌های امروز وارداتی هستند اما این در حالی است که اکثر بیماری‌های گذشته بومی و محدود بودند، بسیاری از بیماری‌ها که امروز وجود دارد باید با سموم دفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: دولت‌های استعمار در بسیاری از خیانت‌های خود آفت‌ها و ویروس‌ها را به کشورها منتقل می‌کنند تا به دلیل درمان این بیماری‌ها برای خود بازار درست کنند، دشمنان همواره فعال هستند، بنابراین باید مراقبت بیشتری انجام شود.

 وی شریان‌های اقتصادی را مانند خون در بدن انسان دانست و ادامه داد: دشمنان برای انجام توطئه‌ها و خیانت‌های خود دست به هر اقدامی می‌زنند که دامپزشکی در مقابل این توطئه‌های دشمنان نقش دفاعی دارد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیکی کردن به حیوانات اجر و ثواب و ستم کردن به حیوانات عذاب دارد، خاطرنشان کرد: باید برای انجام هر کاری ابتدا قرب الی‌الله وجود داشته باشد و تواضع ما نسبت به درگاه عبودیت زیاد باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: مکتب اهل بیت(ع) بر اساس عدل است و هر کسی که از راه عدل خارج شد ناسپاسی کرده است، بی عدالتی‌ها در مذهب و دین ما نباید وجود داشته باشد و اگر همه چیز باشد اما عدالت نباشد نمی‌توانیم به مقصد برسیم بنابراین باید بکشویم عدالت را به عنوان شاخصه دین خود حفظ کنیم./880/202/ب2

ارسال نظرات